Nomad_404 Geplaatst: 5 februari 2015 Delen Geplaatst: 5 februari 2015 Haha, @Jorisb, echt he. De mijne heb ik voor kerst gekregen. Je leest wel overal hoe scherp die dingen zijn, maar als je ze voor het eerst gebruikt is het toch indrukwekkend. Ben wel erg benieuwd hoe ze zich houden omdat ze snel zouden roesten. Maar vooralsnog is de Mora een succes. Mmmmmm, van Mora! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jorisb Geplaatst: 5 februari 2015 Delen Geplaatst: 5 februari 2015 @Nomad_404 inderdaad. Ik heb al heel wat gelezen over mora maar toen ik hem in mijn handen had en er de haartjes van mijn arm moeiteloos af scheerde, word je overtuigd op een manier die je niet krijgt door eindeloos topic's te lezen. (héél misschien een messen-fanaat hierzo ). Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 5 februari 2015 Delen Geplaatst: 5 februari 2015 Haha, @Jorisb, echt he. De mijne heb ik voor kerst gekregen. Je leest wel overal hoe scherp die dingen zijn, maar als je ze voor het eerst gebruikt is het toch indrukwekkend. Ben wel erg benieuwd hoe ze zich houden omdat ze snel zouden roesten. Maar vooralsnog is de Mora een succes. Mmmmmm, van Mora! Roest valt voor een deel goed te voorkomen door het mes zoveel mogelijk droog en geolied te houden. En voor de rest is het natuurlijk niet zo heel erg als er hier en daar wat roest komt, het is een betaalbaar mes en door wat roest gaat de functionaliteit echt niet zo snel achteruit. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.