GuywithAplan Geplaatst: 17 november 2013 Delen Geplaatst: 17 november 2013 Zelf prep ik volkorenpasta omdat het meer voedings waarden heeft dan normale maar is vaak minder lang houdbaar. wegen de voordelen dan op tegen de nadelen? heeft iemand daar over nagedacht zoja hoor graag jullie mening bijj voorbaad dank prepze Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 17 november 2013 Delen Geplaatst: 17 november 2013 Aangezien ik een behoorlijk strak budget heb ga ik voor het goedkoopste en dat is normale pasta (0,29ct voor 500gr) een aangezien het goedkoop is koop ik vaak wat meer dus ik denk dat dat het wel compenseert. njja hoop ik:) mvg, MP Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 17 november 2013 Delen Geplaatst: 17 november 2013 Wij hebben ook regelmatig die volkoren pasta's gekocht en gegeten. Echter vind ik de smaak niet zo heel lekker, dus merk ik dat ik ze op voorraad laat staan en de nieuwe pasta gebruik. Moet ze dus nog een keer opeten. Ik koop er geen nieuwe bij in ieder geval. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lindaja Geplaatst: 18 november 2013 Delen Geplaatst: 18 november 2013 ik gebruik ook alleen volkoren ik gebruik nooit iets waar ze de vezels uithalen is slecht voor de darmen. het is iets lastiger te bewaren dan maar als je het goed luchtdicht houd en in het donker zet blijft het toch lang goed Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 18 november 2013 Delen Geplaatst: 18 november 2013 Wij houden niet zo van de volkoren pasta ik haal het geleidelijk uit voorraad door te roeleren . En koop gewone pasta bij . Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 18 november 2013 Delen Geplaatst: 18 november 2013 ik doe bewust geen volkoren pasta ik heb ooit eens 2 zakken gehad, en daar zat na verloop van tijd residu onderin (olieachtig?) dus dat komt er niet meer in Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GuywithAplan Geplaatst: 18 november 2013 Auteur Delen Geplaatst: 18 november 2013 ik doe bewust geen volkoren pasta ik heb ooit eens 2 zakken gehad, en daar zat na verloop van tijd residu onderin (olieachtig?) dus dat komt er niet meer in oke zelf nog nooit last van gehad maar hou het in de gaten Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lindaja Geplaatst: 18 november 2013 Delen Geplaatst: 18 november 2013 ik doe bewust geen volkoren pasta ik heb ooit eens 2 zakken gehad, en daar zat na verloop van tijd residu onderin (olieachtig?) dus dat komt er niet meer in de kiem is olieachtig als die blootgesteld word aan licht en zuurstof komt dat er uit en word het ranzig Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 18 november 2013 Delen Geplaatst: 18 november 2013 de kiem is olieachtig als die blootgesteld word aan licht en zuurstof komt dat er uit en word het ranzig het was ver voor de THT datum, stond opgeslagen in een water, lucht en licht dicht vat er zat geen zuurstofvreter bij maar toch ik koop t niet meer Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BTF Geplaatst: 18 november 2013 Delen Geplaatst: 18 november 2013 Je kan het beste preppen wat je eet vind ik, dan kan je blijven rouleren. Ik eet volkoren, dus dan zou het raar zijn om normale pasta te kopen want dat blijft liggen en raakt over de datum. De volkoren pasta kan ik gewoon blijven kopen en raakt nooit over de datum. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lindaja Geplaatst: 18 november 2013 Delen Geplaatst: 18 november 2013 http://www.pastamaken.nl/zelf-pasta-maken/basisrecept/ of je lost het zo op ;-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.