Gast ancestral-viking Geplaatst: 27 november 2013 Delen Geplaatst: 27 november 2013 mooie BOB ik mis alleen 1 belangrijk item : 1 get me the fuck out help signaal tuurlijk iedereen weet dat je met een autoband zwarte rook en met evergreens witte rook kunt maken...... maar wat als je daar allemaal geen tijd voor hebt , een redingsheli je moet kunnen vinden ??? kijk eens op deze link : http://www.fakkels.com/webshop/fdf/solas-drijvend-rooksignaal/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bjo1998 Geplaatst: 21 december 2013 Delen Geplaatst: 21 december 2013 mooi lijstje maar klimspullen zijn inderdaad overbodig en magnesium stick? die lijk ik te missen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 22 december 2013 Delen Geplaatst: 22 december 2013 Je kan gewoon je GPS-coördinaten doorgeven, dat is genoeg voor de reddingshelicopter, en eventueel kan het ook nog op de ouderwetse manier, met noodspiegel of zaklamp. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.