Yin en yang Geplaatst: 17 oktober 2013 Delen Geplaatst: 17 oktober 2013 Ik was bezig met een xenonlamp, in en verstraler te bouwen, zou je die ook als OP lamp kunnen gebruiken, 12v 35 w maar een berg licht , en overal naar toe te nemen auto accu is altijd wel te vinden, heb hem hier op een oude accu laten branden, 5 uur voor het rode lampje van de laadregelaar aan ging. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 17 oktober 2013 Delen Geplaatst: 17 oktober 2013 Ik was bezig met een xenonlamp, in en verstraler te bouwen, zou je die ook als OP lamp kunnen gebruiken, 12v 35 w maar een berg licht , en overal naar toe te nemen auto accu is altijd wel te vinden, heb hem hier op een oude accu laten branden, 5 uur voor het rode lampje van de laadregelaar aan ging. Hè je foto's? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Yin en yang Geplaatst: 17 oktober 2013 Auteur Delen Geplaatst: 17 oktober 2013 Heb momenteel niet de goede stralers, waar de lamp in past, zodra ik er een heb, ben ji de eerste die het hoort, Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bandoeng Geplaatst: 18 oktober 2013 Delen Geplaatst: 18 oktober 2013 Neem morgen mee naar PH? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JJ&A Geplaatst: 1 januari 2022 Delen Geplaatst: 1 januari 2022 Op 17-10-2013 om 23:28, Yin en yang zei: Heb momenteel niet de goede stralers, waar de lamp in past, zodra ik er een heb, ben ji de eerste die het hoort, Hoe staat het met de lamp, is het gelukt en heb je de foto's. Hoe het je het opgelost, ik zag dat een gast dit las en dacht jou even te schrijven. Mhg, @JJ&A Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.