DutchSurvival101 Geplaatst: 15 oktober 2013 Delen Geplaatst: 15 oktober 2013 Wat is het verschil tussen aabe, Bemo en manta? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
popeye Geplaatst: 15 oktober 2013 Delen Geplaatst: 15 oktober 2013 Ik ken alleen de AaBe dekens. Deze had ik als kind. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepass Geplaatst: 15 oktober 2013 Delen Geplaatst: 15 oktober 2013 Geen idee. Mogelijk verschil tussen KL KM KLu ? Ik heb ze destijds allemaal vast gehad. Ik merkte geen verschil in kwaliteit/dikte. Wel tussen oudere dekens is er verschil merkbaar (dunner). Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 15 oktober 2013 Delen Geplaatst: 15 oktober 2013 zie ook eventueel deze thread: http://preppers.nl/forum/threads/5378-Wollen-deken Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vladimir Geplaatst: 3 november 2013 Delen Geplaatst: 3 november 2013 Wat is het verschil tussen aabe, Bemo en manta? Wat ik hoorde is dat dit verschillende leveranciers zijn voor dezelfde kwaliteit legerdekens. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DutchSurvival101 Geplaatst: 3 november 2013 Auteur Delen Geplaatst: 3 november 2013 Oke dan. Dus gewoon het zelfde. Super man. Dan weet ik dat. Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.