jobs Geplaatst: 15 juni 2015 Delen Geplaatst: 15 juni 2015 Hallo @vheeswijk, Ik ga ook zo'n setje halen, is nooit weg. Maar welke set en waar regelen we dat voordelig? Tips welkom! (mijn mechanische keukeweegschaaltje doet het niet zo goed meer, moet een andere en deze lepels assisteren daarbij) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 15 juni 2015 Delen Geplaatst: 15 juni 2015 ............................Maar een setje van maatlepeltjes (2.5, 5.0, 7.5, 10 en 15 ml) van BLOKKER (1 Euro).............................. Maar welke set en waar regelen we dat voordelig? Tips welkom! (mijn mechanische keukeweegschaaltje doet het niet zo goed meer, moet een andere en deze lepels assisteren daarbij) Serieus? Misschien bij de Action voor 95 cent. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.