Lekker Geplaatst: 12 oktober 2013 Delen Geplaatst: 12 oktober 2013 Nieuwschierig wat er in een SEALs survival kitje zit? Klikkerdeklik: http://nation.time.com/2013/02/21/youre-a-seal-stranded-in-hostile-territory-whats-in-your-survival-kit/ Vond vooral het laatste item een leuke toevoeging! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lewieke Geplaatst: 12 oktober 2013 Delen Geplaatst: 12 oktober 2013 Survival instructions bedoel je ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 12 oktober 2013 Delen Geplaatst: 12 oktober 2013 Leuk om te lezen... verbaasd me eigenlijk niets dat er geen opvallende zaken meer tussen staan. Scheermesjes heb ik zelf niet.... maar 'k snap het idee van altijd een superscherp mesje te hebben. 'k Neem aan dat het ze niet gaat om de baardgroei te trimmen, hoewel dat soms ook wenselijk is i.v.m je uiterlijk zo aanpassen dat je niet te veel opvalt. Leuk leesvoer! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 12 oktober 2013 Delen Geplaatst: 12 oktober 2013 Leuk om te lezen... verbaasd me eigenlijk niets dat er geen opvallende zaken meer tussen staan. Scheermesjes heb ik zelf niet.... maar 'k snap het idee van altijd een superscherp mesje te hebben. 'k Neem aan dat het ze niet gaat om de baardgroei te trimmen, hoewel dat soms ook wenselijk is i.v.m je uiterlijk zo aanpassen dat je niet te veel opvalt. Leuk leesvoer! Scalpel.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 12 oktober 2013 Delen Geplaatst: 12 oktober 2013 Nieuwschierig wat er in een SEALs survival kitje zit? Klikkerdeklik: http://nation.time.com/2013/02/21/youre-a-seal-stranded-in-hostile-territory-whats-in-your-survival-kit/ Vond vooral het laatste item een leuke toevoeging! Laatste toevoeging bij aanbevelingen: "Spread you legs for Uncle Sam". Volgens mij is de reet van Nederland al lang en breed uitgescheurd en uitgewoond. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 12 oktober 2013 Delen Geplaatst: 12 oktober 2013 Scalpel.... Ja, die wel weer bij me uiteraard. Toch verdomd lastig scheren, lijkt me! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 12 oktober 2013 Delen Geplaatst: 12 oktober 2013 Ja, die wel weer bij me uiteraard. Toch verdomd lastig scheren, lijkt me! Scheren? Voor de hijgende hertjes? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lekker Geplaatst: 12 oktober 2013 Auteur Delen Geplaatst: 12 oktober 2013 Survival instructions bedoel je ? Nee, het handboeien sleuteltje! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lewieke Geplaatst: 12 oktober 2013 Delen Geplaatst: 12 oktober 2013 Nee, het handboeien sleuteltje! Is dat nu een moment om te denken aan SM ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.