prepper053 Geplaatst: 1 juni 2012 Delen Geplaatst: 1 juni 2012 Nu zie ik dat preppers alles voorbereidend opslaan en zich beschermen tegen plunderaars. Maar wat ik me afvraag: Zijn er ook PREPPERS die zeggen als iedereen aan het plunderen gaat dan plunder ik mee. Ik vraag dit omdat ik toch wel eventueel extra voorraden zou willen hebben als het gebeurd. De kans dat plunderaars mensen aanvallen tijdens de eerste paar kritieke dagen lijkt me klein omdat ze focussen op de winkels. Oke, nu weet ik ook dat Plunderen wettelijk niet mag en het plannen ervan ook waarschijnelijk niet mag, dus daarom noem ik het maar Rantsoenen Aanvullen. Kortom zouden jullie rantsoenen aanvullen tijdens de shtf situatie??? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Freddy Geplaatst: 1 juni 2012 Delen Geplaatst: 1 juni 2012 Inderdaad. Wij preppen om niet te hoeven plunderen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepper053 Geplaatst: 1 juni 2012 Auteur Delen Geplaatst: 1 juni 2012 preppen is 1 ding, maar je kan niet voor de rest van je leven preppen. ik ben 34, mocht er het komende jaar iets gebeuren dan ga ik ervan uit dat ik nog minstens 30 tot 40 jaar te leven heb. in die 30 tot 40 jaar na de SHTF zal men toch dingen moeten aanschaffen, want tenslotte zullen gereedschappen verslijten, kleren scheuren, water filtratie moet worden gerapreerd of vervangen worden. Eventueel moeten er nieuwe gebruiksvoorwerpen komen wegens gezins uitbereiding. als er geen economie meer is, geld is waardeloos. waar zou jij het vandaan halen??? Tenslotte kan je niet altijd om bepaalde gebruiksvoorwerpen handelen, omdat het levensbenodigdheden zijn. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dr.Prepper Geplaatst: 1 juni 2012 Delen Geplaatst: 1 juni 2012 Onderwerp is al eerder ter sprake gekomen, wil het niet direct taboe verklaren, maar we willen hier absoluut geen brainstorm threads om ideeën in deze richting op te doen. Als dat wel gebeurt, dan gaat er een slotje op. Kan op deze sowieso omdat topic dus al bestaat. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten