Jalemari Geplaatst: 30 september 2013 Delen Geplaatst: 30 september 2013 Maak een vuurstarter van een parfum monster flesje. Bij gebrek aan tondel of nat weer goed bruikbaar. Nodig: - parfum monster flesje - spiritus - evt spuitje (scheelt geknoei) 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Omron Geplaatst: 30 september 2013 Delen Geplaatst: 30 september 2013 Mooi ... kleine flesjes zijn handig. Ik heb er zelf wel van die pompflesjes met handdesinfectiemiddel middel voor gebruikt. Maar die zijn wel 5 keer zo groot. Dit is veel makkelijker mee te nemen en weegt minder. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 30 september 2013 Delen Geplaatst: 30 september 2013 Leuk, @Jalemari. Ook handig om je benzine-brander mee voor te verwarmen. Minder roet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jalemari Geplaatst: 30 september 2013 Auteur Delen Geplaatst: 30 september 2013 Leuk, @Jalemari. Ook handig om je benzine-brander mee voor te verwarmen. Minder roet. Kijk! Had ik zelf nog niet eens aan gedacht. Ga 'm er gelijk bij gooien. jij hebt ook zo'n creatieve geest hè? Zeker nooit in een box gezeten? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 30 september 2013 Delen Geplaatst: 30 september 2013 Kijk! Had ik zelf nog niet eens aan gedacht. Ga 'm er gelijk bij gooien. jij hebt ook zo'n creatieve geest hè? Zeker nooit in een box gezeten? Jawel hoor, maar ik dacht mezelf er altijd uit... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 30 september 2013 Delen Geplaatst: 30 september 2013 @Jalemari wat een goed idee! Ik heb hier toevallig nog een parfum verstuiver in een metalen kokertje (toch fijn) liggen dat ooit is achtergelaten door een vriendinnetje. Gelijk ingezet en gaat de BOB in, blijkt die relatie toch nog ergens goed voor zijn geweest Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jalemari Geplaatst: 30 september 2013 Auteur Delen Geplaatst: 30 september 2013 @Jalemari wat een goed idee! Ik heb hier toevallig nog een parfum verstuiver in een metalen kokertje (toch fijn) liggen dat ooit is achtergelaten door een vriendinnetje. Gelijk ingezet en gaat de BOB in, blijkt die relatie toch nog ergens goed voor zijn geweest Wauw! Dat is echt een mooi vuurstartertje! Als je die kogel tevoorschijn trekt, je hout besprayed en aansteekt rollen er vast een paar ogen uit koppen:). Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jalemari Geplaatst: 2 oktober 2013 Auteur Delen Geplaatst: 2 oktober 2013 Ook handig: lens vloeistof potje/bakje, daar kunnen 2 verschillende vloeistoffen in. Bijv aansteker benzine en spiritus. Misschien niet duidelijk te zien, maar het bovenste en onderste reservoir zijn van elkaar gescheiden. (voor de mensen met goede ogen;)) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.