Kungfufox Geplaatst: 20 september 2013 Delen Geplaatst: 20 september 2013 3-5 jaar onder de grond? Ik denk dat dagelijkse bezigheden en het (verder) ontwikkelen van skills geen slecht idee zou zijn. Vraag het anders aan @Mr. Gold (Lees: 3-5jaar onder de grond met GTA-5 XD) 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
f150 Geplaatst: 20 september 2013 Delen Geplaatst: 20 september 2013 Ik was afgelopen maand een halve dag in een atoombunker. Muf, geen daglicht, gedreun van de ronkende diesel aggregaat, Meer dan 10 bedden in een kippenhok en een kleine eetruimte. Afgezien van het feit dat je je voor zo'n lange periode bijna niet kunt voorbereiden qua preps (energie, voedsel, water) gaat het echt mijn verstand te boven wat er met je gebeurd als je daar jaren in moet verblijven. We kunnen veel leren van brieven van gevangenen uit de vorige eeuwen (of hedendaagse foute landen). Er is genoeg gearchiveerd. [ATTACH=CONFIG]5379[/ATTACH] Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wafels Geplaatst: 20 september 2013 Delen Geplaatst: 20 september 2013 @f150 kijk u heeft dus die ervaring al in zo'n ruimte /omgeving te zijn geweest ook al is het dan geen jaren . U ervaar al wel de omgeving , voor de meeste van ons , ik ook is zelfs dit iets wat we nog nooit hebben ervaren kun je nagaan wat de rest betreft gr will Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.