Extreme Fuselier Geplaatst: 18 september 2013 Delen Geplaatst: 18 september 2013 Ik ben zelf ook op zoek naar een goed boek waarin survival technieken in staan beschreven maar waar ook eetbare en giftige planten in staan. Ik ben uitgekomen op de SAS boeken, maar ik wil er maar 1 in mijn BOB doen, er zijn zo ontzettend veel boeken van de SAS ( J Lofty Wiseman ) dat ik door de bomen het bos niet meer zie, heeft iemand tips wat een goed overlevingsboek is? Nadere tips IPV SAS zijn ook welkom. Alvast bedankt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
f150 Geplaatst: 18 september 2013 Delen Geplaatst: 18 september 2013 M.i. heb je het beste boek al genoemd. Ik heb de normale uitvoering in de kast, de dwarsligger http://www.bol.com/nl/p/het-sas-handboek-dwarsligger/1001004006852065/ in de bob en de digitale versies op ipad/iphone https://itunes.apple.com/us/app/sas-survival-guide-for-ipad/id375371448?mt=8 Het beste blijft natuurlijk om toch gewoon door die bomen het bos ingaan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 18 september 2013 Delen Geplaatst: 18 september 2013 Ik ben zelf ook op zoek naar een goed boek waarin survival technieken in staan beschreven maar waar ook eetbare en giftige planten in staan. Ik ben uitgekomen op de SAS boeken, maar ik wil er maar 1 in mijn BOB doen, er zijn zo ontzettend veel boeken van de SAS ( J Lofty Wiseman ) dat ik door de bomen het bos niet meer zie, heeft iemand tips wat een goed overlevingsboek is? Nadere tips IPV SAS zijn ook welkom. Alvast bedankt Het beste boek zijn er 2: De meest uitgebreide voor thuis/BOL. De meest compacte voor onderweg. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JohnVonSchutz Geplaatst: 18 september 2013 Delen Geplaatst: 18 september 2013 Ik heb idd SAS op 1 staan maar Ray Mears heeft ook een heel informatief boek Outdoor Living, maar ook het boek When technology fails en The Ten Bushcraft books vind ik erg interessant. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.