hakin9 Geplaatst: 2 september 2013 Delen Geplaatst: 2 september 2013 http://link.marktplaats.nl/712560737 ik spam niet graag maar dit ding MOET gered worden van een enkeltje oostblok! De 2.5Di is onverwoestbaar, wel is het handig als je (iemand kent die) kan lassen. Transits roesten nogal. Ook hebben ze niet mega veel vermogen maar ze zijn absoluut onverwoestbaar! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 2 september 2013 Delen Geplaatst: 2 september 2013 Ik zie zelden zulke eerlijke advertenties. 1000 euro zo meenemen, 1500 met nieuwe differentieel en afsluiterveertje (tenzij je handig bent kun je voor dat geld dat beter die man laten uitvoeren die het busje al kent) Er wordt overigens al 1600 geboden door iemand, niet geheel onterecht. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hakin9 Geplaatst: 2 september 2013 Auteur Delen Geplaatst: 2 september 2013 Ik zie zelden zulke eerlijke advertenties. 1000 euro zo meenemen, 1500 met nieuwe differentieel en afsluiterveertje (tenzij je handig bent kun je voor dat geld dat beter die man laten uitvoeren die het busje al kent) Er wordt overigens al 1600 geboden door iemand, niet geheel onterecht. Ik kwam bij deze link na het lezen van een discussie op het transit forum (nederlandse) waar hij exact uit de doeken doet wat het allemaal aan moet gebeuren, maar door leeftijd en vermoedelijk een andere bus heeft hij er de puf niet meer voor. 1500 euro zou een prijs zijn voor een bus met deze specs, met westfalia uitbouw zou de beste man tenminste 6.000 of 7.000 moeten vangen. Een losse electrolux koelbox is al 250 euro, standkachel 150... Dit topic wordt vast verplaatst / verwijdert en mogelijk krijg ik zelfs een boze mod in de PM, maar dat neem ik voor lief. Deze bus moet gered en het is een ideale prep bak! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 2 september 2013 Delen Geplaatst: 2 september 2013 Dit topic wordt vast verplaatst / verwijdert en mogelijk krijg ik zelfs een boze mod in de PM, maar dat neem ik voor lief. Deze bus moet gered en het is een ideale prep bak! En... waren wij braaf? De camper staat inmiddels gereserveerd. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jacob Geplaatst: 2 september 2013 Delen Geplaatst: 2 september 2013 Leuk, oude bestellers. Vroeger veel een MB 307D gebruikt. Eerlijke mercedessen waren dat. En ja een transit heeft ook z'n charme. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.