Isanne Geplaatst: 30 augustus 2013 Delen Geplaatst: 30 augustus 2013 Ik zag op Youtube een survival filmpje waarin dit product werd gebruikt: Het is de Jollytank van de Italiaanse firma Plastibag. Het is een tas gemaakt van sterk plastic met een handel waar ong. 8 liter in kan. Superhandig om bij je te hebben in de auto of in je BOB. Er kan natuurlijk water in, maar zoals op de tas staat ook olijfolie, wijn en op een andere site hadden ze het erover dat er ook benzine in kan. Dit is dus niet voor langdurige opslag, maar voor noodsituaties. Makkelijk met dragen vanwege het handvat en neemt nauwelijks ruimte in. Verder moest ik ook denken aan douchen, want je hoeft hem alleen maar ergens aan te hangen en de zak een zet te geven. Je kunt ze kopen via ebay: http://www.ebay.com/itm/Jolly-Tank-Water-Fuel-Container-/221263495289 maar ik heb het bedrijf gemaild met de vraag of je ze bij hun direct kan bestellen (of bij een bedrijf wat dichter bij huis), want ik zag dat in Italie ze maar 2 of 3 euro kosten. Als ik van hun terug gehoord heb, laat ik dat natuurlijk meteen weten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lewieke Geplaatst: 30 augustus 2013 Delen Geplaatst: 30 augustus 2013 Hebben ze in de AH geen palstic tassen ? Kost 10 cent of zo. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 30 augustus 2013 Delen Geplaatst: 30 augustus 2013 @lewieke je kunt je mondholte ook beschouwen als een vloeistof opslag maar een flesje is handiger, hetzelfde gaat op voor een boodschappentas en een jollytank... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lewieke Geplaatst: 30 augustus 2013 Delen Geplaatst: 30 augustus 2013 Ik stuur je even een foto van mijn gratis jollytank, om je een plezier, hik, te doen, behin ik onmiedelijk met hut leehmakeu erva...hik. Koest eun ietsepiesie meer maareuh je beleef er plezie a. hik. Als het vaatje leeg is, heb je een gratis tank. [ATTACH=CONFIG]5030[/ATTACH] Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
driehart Geplaatst: 30 augustus 2013 Delen Geplaatst: 30 augustus 2013 @ieweke, Als je een nieuwe, dus schone wil hebben, dan kun je ze bijvoorbeeld bij de brouwmarkt kopen. http://www.brouwmarkt.nl/baginbox-c-8244_8252.html Driehart Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lewieke Geplaatst: 30 augustus 2013 Delen Geplaatst: 30 augustus 2013 Met een paar euro extra heb je een volle. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.