Ga naar inhoud
GENEGEERD

Survival benodigdheden -lijst-


Danielsirocco

Aanbevolen berichten

En wat gaan ze zonder materiaal en gereedschap doen? Op ingenieur niveau bespreken wat ze zouden kunnen doen met materiaal/gereedschap wat ze niet hebben?

 

Je bedoeld opgesloten in een compleet kale en lege kamer? Dan wordt het lastig, kun je het alleen opeten. Heb je gelijk in. :)

 

Maar gewoon thuis of in 't bos, zijn er legio mogelijkheden, zonder vloei, pijp, etc. Zonder materialen komen te zitten is moeilijk hoor. Zelfs in de gevangenis improviseren ze er lustig op los, zonder dat ze daarvoor specifiek gereedschap of materialen tot hun beschikking krijgen, er is altijd wel ergens aan te komen. Waar een wil is........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Gast Heksenboot
En om te kunnen improviseren heb je materialen en gereedschap nodig, met niks kun je niks maken. Ik vind het een must dat een prepper kan improviseren, er gaat altijd wel iets stuk en je kan niet alles preppen.

 

Als je echt goed kan improviseren, maak je wat met de dingen die je vindt.

Maar altijd rondlopen met een Mora en een Leatherman, zoals ik doe, is toch wel handig. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je echt goed kan improviseren, maak je wat met de dingen die je vindt.

Maar altijd rondlopen met een Mora en een Leatherman, zoals ik doe, is toch wel handig. :)

 

Mijn punt is juist; met alleen improviseren kom je er niet, maar met alleen preppen ook niet. Moet een combinatie zijn :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...