ShadowSurvival Geplaatst: 14 augustus 2013 Delen Geplaatst: 14 augustus 2013 Hallo, Ik denk dat een goede GHB net zo belangrijk is als een BOB want het is onrealistisch om ervan uit te gaan dat je thuis ben als het losbarst. ik ben een GHB aan het samenstellen en ik vroeg me af wat jullie zoal mee nemen. Wat vinden jullie musts om mee te nemen? En wat hebben jullie extra bij voor de zekerheid? Gr S Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 14 augustus 2013 Delen Geplaatst: 14 augustus 2013 Ik heb die van mij er voor het gemak er even bijgehaald . Ik wil dit zo klein mogelijk houden . Zit in een tasje van 24 ×16 × 8 Halve liter water Metalen drink beker Klein asbet branderige Papieren zakdoeken Lucifers Ducktape om een kredietkaart Stukje touw Radio met opwindt functie Klein verband doosje Aansteker Oordopjes Een balpen Schrijfpapier Druivensuiker Een paar energie repen Zwitsers zakmes Mini hand zaag Een reep chocolade Kopie van belangrijke papieren 100 € Klein thee doek Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ShadowSurvival Geplaatst: 16 augustus 2013 Auteur Delen Geplaatst: 16 augustus 2013 @Geert Je hebt een mooie uitgebreide GHB, aan belangrijke papieren had ik zelf nog niet aan gedacht. ik heb zelf: compas kaart van Nederland multitool van die aluminium dekens firesteel standaard verbanddoos 2 flesjes water een mes met een zaag gedeelte Gr S Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 16 augustus 2013 Delen Geplaatst: 16 augustus 2013 Aan de buitenkant hangt nog een klein zaklampje . Dat was ik vergeten . Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
backschless Geplaatst: 16 augustus 2013 Delen Geplaatst: 16 augustus 2013 http://preppers.nl/forum/threads/1742-Samenstelling-ideale-GHB-(Get-Home-Bag)/page3?highlight=home #25 En nog aangevuld met twee fulltang messen en twee pakjes hartkeks. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 16 augustus 2013 Delen Geplaatst: 16 augustus 2013 @Geert Je hebt een mooie uitgebreide GHB, aan belangrijke papieren had ik zelf nog niet aan gedacht. ik heb zelf: compas kaart van Nederland multitool van die aluminium dekens firesteel standaard verbanddoos 2 flesjes water een mes met een zaag gedeelte Gr S Doe er ook een gewone aansteker en lucifers in.....en een tampon en beetje vaseline. De tampon is voor van alles te gebruiken en met de vaseline ook fire-starter. Spiegeltje ook handig, pincet, pleister, naald en draad, stuk duct-tape, tie wrap, etc. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ShadowSurvival Geplaatst: 16 augustus 2013 Auteur Delen Geplaatst: 16 augustus 2013 Doe er ook een gewone aansteker en lucifers in.....en een tampon en beetje vaseline. De tampon is voor van alles te gebruiken en met de vaseline ook fire-starter. Spiegeltje ook handig, pincet, pleister, naald en draad, stuk duct-tape, tie wrap, etc. Goed idee, want ik ben ik ga er van uit dat ik hooguit 3 dagen gebruik maak van mijn GHB dus en aanstekers zijn dan nog gewoon goed. in de verbanddoos zit een pincet en pleisters maar naald en draad is goed voor eventuele hechtingen en duct-tape en tie wraps zijn altijd makkelijk. Gr S Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.