Gast Geplaatst: 7 maart 2014 Geplaatst: 7 maart 2014 Bedankt voor het mooie bericht Verstuurd vanaf mijn LG-P760 met Tapatalk Blij dat je er weer bij bent! Quote
bjo1998 Geplaatst: 7 maart 2014 Geplaatst: 7 maart 2014 @homerun blij dat je terug bent, het is jammer als mensen uit de kleine groep preppers verdwijnen omdat ze "te jong" zouden zijn Quote
homerun Geplaatst: 8 maart 2014 Geplaatst: 8 maart 2014 Ja ik ben ook blij dat mensen het tot nu toe accepteren dat ik terug ben XD en ik heb heb wel veel aan mijn spelling en grammatica gewerkt XD Verstuurd vanaf mijn LG-P760 met Tapatalk Quote
JJ&A Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Op 21-8-2013 om 22:06, Ronin Kogaratsu zei: @survivalman010 Ik vind het bijzonder dat je op zon jonge leeftijd al verder denkt dan menig volwassene van 50. Ook je ideeen om het roer radicaal om te gooien zijn bewonderingswaardig net als het zeil meisje van 15.. Grandioos vind ik dat! lekker vrijgevochten jezelf ontwikkelen. Maar in jouw geval kan ik echt adviseren om eerst nog een periode lekker bij de scouts te gaan. en daar een hoop ervaring op te doen. Het forum gebruiken om info op te doen aangaande het preppen. Niets mis mee als hobby op jouw leeftijd. Maar.. Laat je niet bang maken door internet sites.. die willen allemaal scoren met een nieuwtje en blazen het gigantisch op meestal. Ik denk dat het misschien wel een goed idee is om survival, bushkraft en scouts in een jongeren groep op het forum te groeperen. En dan samen vooral veel te oefenen buiten op scouting veldjes. Mensen, toen jullie zelf 13 waren en in de pubertijd zaten... hoe waren jullie toen? Ik vind dit een zwarte schandvlek op het forum zoals er met dit kind is omgegaan een groot schandaal. Op 21-8-2013 om 21:31, Gast survivalman010 zei: nou ik denk dat ik gewoon hiermee stop met dit forum. want ik krijg redelijk veel klachten van de beheerders dat ik niet oud genoeg voor deze site ben en dat juliie denken dat ik een viespeukje ben van in de 40. nou dan zeg ik maar doei. Ik hoop dat de nu volwassen man hier als nog terug komt. Maar deze ervaring zal hem wel zeer wrang in zijn geheugen zitten, goed dat verschillende van deze beheerders van ons mooi forum verdwenen zijn om nooit meer terug te komen... En de anderen dat zo zo geklaagd hebben over dit kind dat hij zelfs werd geknot in het schrijven, verschrikkelijk om misselijk van te worden. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.