Ga naar inhoud
GENEGEERD

Eeuwen oud bier recept !


Chinaka

Aanbevolen berichten

Van mij mag je een topic starten.

 

Ik lees het wel, graag zelfs.

boeiende materie.

Amber dan moet ik elke verklaring / bewering verantwoorden met internet links.

En als ik iets uitleg en het zou op een andere wijze verwoordt worden op het internet dan moet ik ook dat nog is gaan verantwoorden.

Dat gaat te ver.

Ik weet ook niet alles en baseer en/ of focus mij op dat wat ik interessant vind.

Ik wil mij ook niet verwikkelen in een discussie waar ikzelf geen daadwerkelijk bewijs van heb, al ben ik zeker dat wat ik weet daadwerkelijk zo is.

Waarmee ik bedoel, hoe moet ik mensen overtuigen van het feit dat Vikings de Himalaya bereisde?

Ik kan alleen maar zeggen dat er Boeddha beeldjes gevonden zijn in graven in hmm vergeten denk Zweden.

Hoe kan ik uitleggen dat vrouwen een cruciale rol speelde in de wereld van Kelten en ook Vikings.

Het is een moeilijke materie en niet op een twee drie te verwoorden laat staan te beschrijven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

@Chinaka, doet me een beetje denken aan de oude prehistorische beschavingen waarin de moeder godheid ofwel de Godin werd vereerd. Deze matriarchische maatschappij stelde de vrouw centraal.. Het is oeroud en je kunt je afvragen of onze huidige patriarchische samenleving wel zo ideaal is...

Leuke offtopic bij het biertopic.. :cool: aardig om eens over te filosoferen.... :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Chinaka, doet me een beetje denken aan de oude prehistorische beschavingen waarin de moeder godheid ofwel de Godin werd vereerd. Deze matriarchische maatschappij stelde de vrouw centraal.. Het is oeroud en je kunt je afvragen of onze huidige patriarchische samenleving wel zo ideaal is...

Leuke offtopic bij het biertopic.. :cool: aardig om eens over te filosoferen.... :rolleyes:

Voila er recht op. Wat kan ik daar op inbrengen. Je verwoordt het zoveel beter dan ik. Van bier naar vroegere samenleving . Ergens is er een verband.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...