jobs Geplaatst: 21 januari 2014 Delen Geplaatst: 21 januari 2014 Stel de prepper gaat een paar weken naar een ander continent. Wat doen we dan, behalve uitkijken of er een geschikte BOL te regelen zou zijn? Wat nemen we mee, wat niet, waar letten we onderweg op, etc? Is daarover al wat te vinden? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 21 januari 2014 Delen Geplaatst: 21 januari 2014 Volgens mij is er al een draadje over wat je meeneemt en hoe met het vliegtuig . Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Davena Geplaatst: 21 januari 2014 Auteur Delen Geplaatst: 21 januari 2014 Volgens mij is er al een draadje over wat je meeneemt en hoe met het vliegtuig . Geert klopt volgens mij ook... @Kungfufox ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kungfufox Geplaatst: 21 januari 2014 Delen Geplaatst: 21 januari 2014 klopt volgens mij ook... @Kungfufox ? [MOD] Het ff dubbelklikken op de zoekbalk en het selecteren van 'Zoek alleen in Titels' gevolgd door de invoer van 'vakantie' of 'vliegtuig' gaf al meerdere hits. Heb nu in elk geval 4 topics samengevoegd met praktisch dezelfde vraag: 'Wat neem ik mee op (vlieg)reis/vakantie. @Davena eentje heb je zelfs zelf gestart. Heb ze hier maar onder samengevoegd en ff een duidelijke titel toegevoegd . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Davena Geplaatst: 22 januari 2014 Auteur Delen Geplaatst: 22 januari 2014 [MOD] @Davena eentje heb je zelfs zelf gestart. Heb ze hier maar onder samengevoegd en ff een duidelijke titel toegevoegd . Klopt..... daarom reageerde ik ook... :-) 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.