Gast Heksenboot Geplaatst: 11 juni 2013 Delen Geplaatst: 11 juni 2013 Leuke vraag. Leuke antwoorden. Doet me al denken aan de volgende vraag: En wat na die tijd? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bartje Geplaatst: 13 juni 2013 Delen Geplaatst: 13 juni 2013 Hahaha, wij komen een pizza bij je eten Piroska. Lijkt me heerlijk! En @Bartje, Piroska zit een level of 6 hoger in het preppen als jij en ik samen. Zij en haar man zijn de Johathan Livington Seagulls onder de preppers. 'Most gulls don't bother to learn more than the simplest facts of flight -- how to get from shore to food and back again. For most gulls it is not flying that matters, but eating. For this gull, though, it was not eating that mattered, but flight.' Aha een soort Rambo's op bospaddenstoelensoep! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Charlie Geplaatst: 13 juni 2013 Delen Geplaatst: 13 juni 2013 Leuke vraag. Leuke antwoorden. Doet me al denken aan de volgende vraag: En wat na die tijd? Hoezo, wat na die tijd ? Gewoon voortplanten natuurlijk !!!! Oke,dan, na een feestje van de "Natte Bospad Vlambeweging" Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.