lewieke Geplaatst: 23 juli 2013 Delen Geplaatst: 23 juli 2013 'k heb m ook gekocht voor de kids die op dagtocht gingen. Mogen ze verliezen. Die geef ik geen super duur materiaal mee. Ook de rugzak die we kochten 65l, deed best wel zijn werk voor 45€. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast crossfire Geplaatst: 23 juli 2013 Delen Geplaatst: 23 juli 2013 En het meest beroerde is dat ze er geen garantie op geven. Wat verwacht je nu van een mesje van nog geen euro;) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 23 juli 2013 Delen Geplaatst: 23 juli 2013 Misschien me nemen voor de ruilhandel . Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nonkel Jones Geplaatst: 23 juli 2013 Delen Geplaatst: 23 juli 2013 Prachtig filmpje. Ik had het gevoel dat er op los werd geïmproviseerd en dan is het knap dat e.e.a. toch zo onderhoudend blijft. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wafels Geplaatst: 25 juli 2013 Delen Geplaatst: 25 juli 2013 Toch nog een kleine opmerking over een goedkoop ''survival '' mesje voor mij is het mesje een gewoon goedkoop zakmesje maar als je nu een echt goedkoop survival mesje wilt hebben wat toch goed is waarom dan niet zoiets dit is denk ik nagenoeg net zo duur of ietsjes duurder (afhankelijk wat voor soort zaagblad je gebruikt maar het is wel een eerlijk mesje waar je gewoon weet wat je eraan hebt enkel je moet het zelf maken (maar echt speciaal gereedschap heb je er eigenlijk niet voor nodig en je kan het zo groot maken als je zelf wilt en je hebt ook nog een zaagje ter beschikking http://www.m4040.com/Survival/10_Cent_Survival_Knife/10_Cent_Survival_Knife.htm gr will Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wafels Geplaatst: 27 juli 2013 Delen Geplaatst: 27 juli 2013 @Communicator ik heb zo'n mesje voor de grap gekocht en ook eens geprobeerd en bij u snijdt(zaagt) het nog door karton ik heb er geprobeerd er een iets dikker vliegertouwtje en een nylon koord 6 mm mee door te snijden maar helaas dat gaat niet eens , het getande deel (serrated) is zo getand dat het niet werkt en daar nagenoeg de hele snijkant zo getand is snijdt het dus van geen meter ik weet niet wat u er allemaal mee geprobeerd hebt te snijden , maar touwwerk gaat bij mij dus niet eens . het mesje ziet er leuk uit en daar stopt het dan ook voor mij .een mes moet snijden gr will Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.