Sneard Geplaatst: 23 mei 2013 Delen Geplaatst: 23 mei 2013 Hoi, Ik weet niet of een van de leden van het forum hier een aandeel in heeft, maar ik zag dit voorbijkomen op Weekendbaard.nl: http://www.weekendbaard.nl/overleven-of-doodgaan/ Weer een mooi stukje reclame lijkt me ;-) 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 23 mei 2013 Delen Geplaatst: 23 mei 2013 Het klinkt alsof het door een forumlid geschreven is, 'k lees veel bekende uitdrukkingen. Wel jammer dat bij 'Tags' het woordje 'zombie' weer de kop op steekt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SHTF Geplaatst: 23 mei 2013 Delen Geplaatst: 23 mei 2013 Het klinkt alsof het door een forumlid geschreven is, 'k lees veel bekende uitdrukkingen. Wel jammer dat bij 'Tags' het woordje 'zombie' weer de kop op steekt. precies, ik wil niet worden geassocieerd met zombie-nemen-de-wereld-over-help-ik-ga-preppen tieners Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 23 mei 2013 Delen Geplaatst: 23 mei 2013 I love the smell of Zombies in the morning! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
easy Geplaatst: 23 mei 2013 Delen Geplaatst: 23 mei 2013 Als alle Zombies er zo uit zien als de "Babe" op de foto...dan prep ik rustig door... Volgens mij las ik ergens dat condooms ook handig waren voor in je GhB en B0B... Toch maar ff wat extra preppen.... 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.