SuzieQ Geplaatst: 12 november 2014 Delen Geplaatst: 12 november 2014 Zo'n menstruatie cup moet ik sowieso binnenkort even bestellen.. Lijkt mij super handig, vooral tijdens SHTF. Wil ook wel van die katoenen maand verbanden maken maar lijkt mij niet handig.. Kun je er zoveel per dag wassen enzo.. Geef mij maar zo'n cup. En wat make up betreft.. Die troep heb ik mooi op voorraad haha.. Ik ga alleen als t echt moet met een blote billen gezicht de straat op. Weet ook wel dat t alleen maar het idee is hoor.. Beetje mascara is vaak al voldoende maar toch.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
White Eagle Geplaatst: 12 november 2014 Delen Geplaatst: 12 november 2014 Ik weet dat het ongezond is, maar ik slik dan toch de pil een paar maandjes door. Liever niet nog meer troep in de sthf, ik ben er ook altijd ziek van kun je op zo een moment ook niet Gebruiken. Schijnt geen kwaad te kunnen volgens de gyn en de huisarts. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.