Ga naar inhoud
GENEGEERD

Natuurlijke geneeskracht


Aanbevolen berichten

Reiki valt voor mij onder de alternatieve therapieën.

Het is fijn voor mensen als ze er baat bij hebben dat mensen hun energie overdragen op hen.

Ik krijg eerder energie van samen met vrienden aan een kampvuurtje zitten en liedjes zingen en een drankje drinken en een goed gesprek hebben. Ieder zo zijn ding, toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Zelf ben ik reiki master, ik kreeg als wedergunst eens een aanbod om een reiki cursus te doen, omdat ik alles eens geprobeerd wil hebben ben ik er ook op ingegaan.

Laat ik voorop stellen dat ik niet geloof in het overbrengen van een universele energie op mensen.

Waar ik wel in geloof is de kracht van de geest, de kracht die injezelf zit

Ik geloof dat reiki werkt doormiddel van het placeboeffect.

Het placeboeffect is een zeer effectieve beweze geneeswijze waar al veel onderzoek naar gedaan is.

je laat mensen geloven, dat je ze iets geeft waardoor ze beter kunnen worden, een pil waar niks inzit, een vies drankje, of reiki.

Hoe dan ook is reiki misschien iets om te overwegen of te proberen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf ben ik reiki master, ik kreeg als wedergunst eens een aanbod om een reiki cursus te doen, omdat ik alles eens geprobeerd wil hebben ben ik er ook op ingegaan.

Laat ik voorop stellen dat ik niet geloof in het overbrengen van een universele energie op mensen.

Waar ik wel in geloof is de kracht van de geest, de kracht die injezelf zit

Ik geloof dat reiki werkt doormiddel van het placeboeffect.

Het placeboeffect is een zeer effectieve beweze geneeswijze waar al veel onderzoek naar gedaan is.

je laat mensen geloven, dat je ze iets geeft waardoor ze beter kunnen worden, een pil waar niks inzit, een vies drankje, of reiki.

Hoe dan ook is reiki misschien iets om te overwegen of te proberen.

 

Ik ben er bekend mee. Ben je bekend met 'magnified healing' ?

Ook een vorm van 'energetisch behandelen'.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat ik voorop stellen dat ik niet geloof in het overbrengen van een universele energie op mensen.

Waar ik wel in geloof is de kracht van de geest, de kracht die in jezelf zit

Ik geloof dat reiki werkt doormiddel van het placeboeffect.

Dan zitten we op dezelfde lijn.

En zo bedoelde ik ook de opmerking, fijn voor de mensen die daar wat aan hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...