JJ&A Geplaatst: 12 uren geleden Geplaatst: 12 uren geleden (aangepast) Dank je wel voor de moeite beste @Roeltest Hopelijk is het voor ons te verwezenlijken want zo slecht slapen als we nu doen is niet vol te houden ben nu ook weer vanaf 4:12 een half uur wakker, en ben heel moe overdag, afgezien dat ik mijn prostaat holte kanker er mee geheel kan doen verdwijnen, heb de PSA 0,57 hoop vol kunnen stoppen zo lijkt het in ieder geval naar PSA 0,50, dus heel misschien zijn we op de goede weg naar PSA 0,000000 dus onmeetbaar. En als mijn lief het ook nog verdraagt kan dat levens redden zijn, wat gezondere jaartjes er bij zou geweldig zijn, zonder haar hoeft het ook niet meer voor mij. Dus op naar totale genezingen door eetbare kruiden en planten, haha dat zou geweldig zijn.😃 11 uren geleden aangepast door JJ&A Quote
Roeltest Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden Nou @JJ&A gas erop dan . Ga eens rondjes rijden met je t5. Of bestel wat. Maar serieus jou kennende blijft het hier weer bij. Ik heb je op bushcraftforum al geattendeerd op die wietolie . Dat zijn intussen al weer vijf a zes verloren jaren. om één of andere redenen, kom jij nooit verder dan goede voornemens. En wat dat dan is … tijd ( met je vrouw ) ….geld …..of niet overtuigt van de werking ……psychischegesteldheid, Ik weet het niet. maar ja ik heb je nu uitgelegd hoe je gratis olie kunt regelen. En geattendeerd dat er zeer binnenkort geoogst gaat worden en dan gaat er weer een jaar eroverheen. Doe er mee wat je wil. Soms komen mensen in zo een neerwaartse spiraal waar ze zelf niet meer uit komen. Soms zelfs onbewust . ( ik geloof heel erg in de self fullfiling prophecy theorie, en de werking van de law of atraction) Mijn moeder zou zeggen; je moet niet denken dat ze dat naar jou toe komen brengen. Stop nu eens met excuses te verzinnen maar onderneem zelf eens actie 😘 En we weten geen één van allen of wietolie voor jullie een gewenste werking heeft of niet. Dat hoeft helemaal zo niet te zijn . Maar stel dat je het vijf jaar geleden wel had geprobeerd en het had zelfs maar een beetje geholpen, hoeveel ellende je dan bespaard was gebleven. Met wat abrikozen, gember en kurkuma ga je echt niet genezen. Er staat op internet er ook duidelijk erbij zo ver ik weet . Dat dat juist kruiden zijn om een gezond lichaam te versterken en ziektes te kunnen voorkomen. Maarja de mens neigt altijd om pas dergelijke dingen te gaan gebruiken als ze al ziek zijn. En dan helpt het niet veel meer. Wietolie ( met thc) voorkomt helemaal niets , maar schijnt wel instaat te zijn om rust te bieden tot actief het lichaam te helpen om bepaalde kankersoorten op te ruimen. Alle kankersoorten groeien elke dag door dat ze niet behandeld worden. 😉 Ken je dat gezegde : daar is geen kruid meer tegen opgewassen. Zorg dat je dat punt niet bereikt.🙏🏼 Quote
gerard Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden 1 uur geleden, Roeltest zei: Soms komen mensen in zo een neerwaartse spiraal waar ze zelf niet meer uit komen. Soms zelfs onbewust . Inderdaad, wijze woorden. Ik kan er zelf helaas over meepraten. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.