Ga naar inhoud
GENEGEERD

SHTF doorstaan en dan in een gekkenhuis?


Ronin Kogaratsu

Aanbevolen berichten

http://shtfschool.com/survival-psychology/you-survived-but-dead-inside/

 

 

de wel bekende Selco schrijft over mogelijk disfunctioneren na heftige gebeurtenissen. Nou denk ik dat onze wel doorvoede gezichtjes en tere zieltjes misschien een optatertje krijgen van te veel spannende dingen ineens, die de meeste van de Nederlanders nooit heeft ervaren.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

We hebben geen idee wie en wat we zijn totdat we het hebben meegemaakt.

Lees maar eens wat 'verhaaktjes' van hem, hij komt uit de balkan oorlog, wat die zoal heeft meegemaakt en is tegengekomen.

Geen stoere verhalen maar wel dingen die door merg en been gaan, als je daar echt over nadenkt dan komt het mischien een heel beetje In de beurt van de realiteit, een heel klein beetje.

Waarom je dit niet veel vaker leest? Mensen zijn beesten en maar weinig mensen die het hebben meegemaakt willen/kunnen daarkver schrijven, laat staan de mensen die de beesten zijn geweest, en die zijn er teveel.

 

Een site om eens een paar avonden voor te gaan zitten en te laten bezinken, ook de enorm veel en goede tips zijn onbetaalbaar.

 

Prep ze,

Kans

Link naar reactie
Delen op andere sites

We hebben geen idee wie en wat we zijn totdat we het hebben meegemaakt.

Lees maar eens wat 'verhaaktjes' over iemand uit de balkan oorlog, wat die zoal heeft meegemaakt en is tegengekomen.

Geen stoere verhalen maar wel dingen die door merg en been gaan, als je daar echt over nadenkt dan komt het mischien een heel beetje In de beurt van de realiteit, een heel klein beetje.

Waarom je dit niet veel vaker leest? Mensen zijn beesten en maar weinig mensen die het hebben meegemaakt willen/kunnen daarkver schrijven, laat staan de mensen die de beesten zijn geweest, en die zijn er teveel:

http://shtfschool.com/

 

Een site om eens een paar avonden voor te gaan zitten en te laten bezinken, ook de enorm veel en goede tips zijn onbetaalbaar.

 

Prep ze,

Kans

 

Selco is van shtf school

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt me idd niet ver gezocht, zal wss heel goed te vergelijken zijn met soldaten die bvb oorlogstrauma hebben opgelopen. Gasten zijn goed getraind, weten ongeveer wat gaat komen, maar gaan er dan toch onderdoor, dus de kans dat 'gewone burgers' daar last van krijgen lijkt mij behoorlijk groot...

Link naar reactie
Delen op andere sites

voor mij persoonlijk werkt het wel relativerend te bedenken dat slachtingen en moorden van alle eeuwen zijn, ook heb ik altijd bewondering voor die strijders in de middeleeuwen en ver daarvoor. gewoon zonder ziekenkosten verzekering/ dokter, ziekenhuis, voorop de strijd in met een bijl, hooivork of zwaard. De japanners mediteerden vroeger als voorbereiding op enge dingen, door zich continue voor te stellen dat ze doorboord werden met speren en messen.

 

tja een maatje van mij in Engeland heeft ook wel goede ideeen over hoe stand te houden in een geweldadige horror situatie. hij heeft ook wel ideeen over hoe je angst onder controle houden enz. goeie gast

http://www.youtube.com/watch?v=wBS107QXViU&list=UUP5i_M3yVOGdObMJXHDXXiQ&index=79

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Gast ancestral-viking

ik heb die hele website in een ademteug met blauwe lippen en een volle blaas met droge mond uitgelezen..........link ook opgeslagen om later nog een keer te lezen

dat die oorlog in de balkan heftig was heb ik via oud collega,s meegekregen onder andere in servie en de val van srebrenica .....maar de manier waarop het is geschreven het beestje bij de naam noemen soms vol horror en verschrikking maar ook heel nuchter ........10+ veruit het beste en meest realistische wat ik in jaren heb gelezen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...