Ga naar inhoud
GENEGEERD

Combat Multiplier


Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Ik lees het onderwerp: combat multiplier.

Dan denk ik aan; nachtkijkers, een scope ipv keep & korrel of armed vest oid.

Niet aan een paar plastic deur alarmpjes... (hoe handig dan ook)

Just a matter of different perspective of the word "combat multiplier"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echte goede beetverklikkers met draadloos alarm zijn erg duur. Soms vind je wel leuke setjes 2e hands. Wel goed testen.

Ik heb het merk Delkim, die zijn heel gevoelig in te stellen, en het licht en geluid kan uit van de melder. Prijzig, maar wel stormproof spul als je er goed mee omgaat.

 

@Lekker Daar dacht ik ook eerst aan. Echt goed spul. Maar een topic over huis-tuin en keukenspul is ook leuk, brengt creativiteit, en dat is belangrijk.

Niet altijd op kant en klare spullen rekenen, maar zelf maken. Aanpassingsvermogen = overlevingsvermogen. Darwinisme.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees het onderwerp: combat multiplier.

Dan denk ik aan; nachtkijkers, een scope ipv keep & korrel of armed vest oid.

Niet aan een paar plastic deur alarmpjes... (hoe handig dan ook)

Just a matter of different perspective of the word "combat multiplier"

 

een Combat Multiplier is een "factor" in het geheel. Zoals het woord zegt "vermenigvuldiging" het maakt je sterker dan je bent in een gevechtssituatie.

dit is op vele gebieden, hetzij door zien in het donker, het PBM's of hetzij door weten waar de vijand is voor dat zij weten waar jij bent (door alarmen, vallen, e.d.)

 

het is dus niet een perspectief maar een opgeschreven feit. :o haha

 

hoop dat het helpt.. :p

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

het idee is fantasties goedkoop , eenvoudig en klein. En voor het vocht heb wel een oplossing zet alarmgedeelte hierin ab0110_160.jpg.a983d314a8fd4db28eb4c32d6a13b098.jpg een verhoging van het magneetje en klaar.

 

en voor eventuele "miere********** " op het forum een dubbelgevouwen ductape achter het alarmgedeelte zorgt ervoor dat het niet beweegt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...