Ga naar inhoud
GENEGEERD

Beste schoenen voor TEOTWAWKI. Duurzaamheid, repareerbaarheid etc.


BTF

Aanbevolen berichten

Ik ben op zoek naar schoenen die het meest geschikt zijn voor een TEOTWAWKI.

 

Ik ben dus niet per definitie op zoek naar de beste wandelschoen/bergschoen, maar naar een schoen die het meest geschikt voor echt TEOTWAWKI. Dus wanneer je niet zomaar meer naar de winkel kan om een nieuwe schoen te kopen, en wanneer de schoenmaker ook niet meer werkzaam is. Ik zoek dus schoenen die zeer duurzaam zijn, en bij voorkeur ook zelf te reparere

 

Gewone legerkisten heb ik vroeger wel eens gedragen, maar die vond ik niet zo duurzaam. Althans, de bergschoenen die ik wel eens had gingen langer mee. Ik lees veel goede verhalen over de duurzaamheid van de Meindl Perfekt. Deze schoen lijkt me inderdaad erg stevig, maar zijn daarnaast enorm zwaar en stug.

 

Wat zijn jullie ideeën over dit onderwerp?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Of ze repareerbaar zijn weet ik niet , Maar zweer zelf bij bergschoenen van Timberland .

Ik doe er 5 tot 6 jaar mee terwijl ik met goedkope merken 1 tot 2 jaar deed.

 

what he said

met een dikke naald vallen ze nog te reparenen ook

 

dat of stoere cowboyboots met stalen tip (eigenlijk werk botten) want ik vind in een teotwawki mag je ook nog wel wat style mee dragen ^^ met de dieren op stap strootje in me mond jaa kzie het al helemaal voor me ^^

http://www.ariat.com/Work/Men/Footwear/Safety/SierraSaddleSt.html?color=AGED_BARK

deze bv :D eventueel iets voor als ik weer een crazy shop bui heb :p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...