BTF Geplaatst: 30 maart 2013 Delen Geplaatst: 30 maart 2013 Ik ben op zoek naar schoenen die het meest geschikt zijn voor een TEOTWAWKI. Ik ben dus niet per definitie op zoek naar de beste wandelschoen/bergschoen, maar naar een schoen die het meest geschikt voor echt TEOTWAWKI. Dus wanneer je niet zomaar meer naar de winkel kan om een nieuwe schoen te kopen, en wanneer de schoenmaker ook niet meer werkzaam is. Ik zoek dus schoenen die zeer duurzaam zijn, en bij voorkeur ook zelf te reparere Gewone legerkisten heb ik vroeger wel eens gedragen, maar die vond ik niet zo duurzaam. Althans, de bergschoenen die ik wel eens had gingen langer mee. Ik lees veel goede verhalen over de duurzaamheid van de Meindl Perfekt. Deze schoen lijkt me inderdaad erg stevig, maar zijn daarnaast enorm zwaar en stug. Wat zijn jullie ideeën over dit onderwerp? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
heliport Geplaatst: 30 maart 2013 Delen Geplaatst: 30 maart 2013 Of ze repareerbaar zijn weet ik niet , Maar zweer zelf bij bergschoenen van Timberland . Ik doe er 5 tot 6 jaar mee terwijl ik met goedkope merken 1 tot 2 jaar deed. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 30 maart 2013 Delen Geplaatst: 30 maart 2013 Oude leger boots ABL waren in der tijd gebeste leger schoenen . Op oefening waren er zelfs Amerikanen die hun wapen er voor wilde ruilen . Zijn nog nieuw te koop maar ook 2dehands Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mecanical Dog Geplaatst: 30 maart 2013 Delen Geplaatst: 30 maart 2013 Of ze repareerbaar zijn weet ik niet , Maar zweer zelf bij bergschoenen van Timberland . Ik doe er 5 tot 6 jaar mee terwijl ik met goedkope merken 1 tot 2 jaar deed. what he said met een dikke naald vallen ze nog te reparenen ook dat of stoere cowboyboots met stalen tip (eigenlijk werk botten) want ik vind in een teotwawki mag je ook nog wel wat style mee dragen ^^ met de dieren op stap strootje in me mond jaa kzie het al helemaal voor me ^^ http://www.ariat.com/Work/Men/Footwear/Safety/SierraSaddleSt.html?color=AGED_BARK deze bv eventueel iets voor als ik weer een crazy shop bui heb Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.