prepass Geplaatst: 16 maart 2013 Delen Geplaatst: 16 maart 2013 En zijn er nog members die vandaag of morgen naar de Mud Masters zijn geweest/gaan? Mooi parcours om je fitheid eens te testen. Lekker veel afwisseling in hindernissen en heeeeel veel modder.... en die modder is zooooo heerlijk zwaaaaar lopen..... Voor de liefhebber kan je kiezen tussen 6 of 12km. Je kan zelf je tempo bepalen, dus als een zoutzak achteraan tuffen, of lekker voorop gangmaken met af en toe een flinke blubber glijpartij.... zijn er nog members hier, die dit gaan doen, of vandaag ook lekker buiten hebben gespeeld in de blubber? En ja, lichamelijke conditie is heel belangerijk, nu en als de SHTF uitbreekt.....dit is zo'n leuke test om te zien of je iets (al is het maar een beetje) waard bent..... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ronin Kogaratsu Geplaatst: 16 maart 2013 Delen Geplaatst: 16 maart 2013 Goed bezig ! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dedoofy Geplaatst: 6 april 2013 Delen Geplaatst: 6 april 2013 Ik ga m in sept doen, biddinghuizen. Maar moet er nog wel voor aan de bak, qua conditie dan Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kungfufox Geplaatst: 4 oktober 2013 Delen Geplaatst: 4 oktober 2013 WIE IS TOCH DIE MAN IN DAT MASKER BIJ ELKE RUN? Hier je antwoord: http://obstakels.com/2013/10/04/toch-man-masker-elke-run/#prettyPhoto Het had maar zo een prepper kunnen zijn.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wafels Geplaatst: 4 oktober 2013 Delen Geplaatst: 4 oktober 2013 @prepass Knap dat je daaraan meedoet , maar ik hou het wel bij een kleimaskertje gr will Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepass Geplaatst: 4 oktober 2013 Auteur Delen Geplaatst: 4 oktober 2013 Afgelopen weekend die in Biddinghuizen weer gedaan @Wafels. Was erg leuk maar minder zwaar.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J.I. nurse Geplaatst: 4 oktober 2013 Delen Geplaatst: 4 oktober 2013 Ik vind het echt een hele top prestatie @prepass. Echt klasse! Wanneer heb je de volgende run weer? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepass Geplaatst: 5 oktober 2013 Auteur Delen Geplaatst: 5 oktober 2013 Ik vind het echt een hele top prestatie @prepass. Echt klasse! Wanneer heb je de volgende run weer? In maart 2014 is de volgende MM. Waarschijnlijk tussendoor ook nog wat runs... valt best mee met die prestatie. Ik als "oudere jongere" loop echt niet meer zoals hard als de 20-30 jarigen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J.I. nurse Geplaatst: 5 oktober 2013 Delen Geplaatst: 5 oktober 2013 Hey @prepass, Je weet toch ook dat hard lopers doodlopers zijn;) Jij zelf hoeft het dan wel geen prestatie te vinden maar m.i. toont het wel je wilskracht en doorzettingsvermogen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepass Geplaatst: 5 oktober 2013 Auteur Delen Geplaatst: 5 oktober 2013 Hey @prepass, Je weet toch ook dat hard lopers doodlopers zijn;)Jij zelf hoeft het dan wel geen prestatie te vinden maar m.i. toont het wel je wilskracht en doorzettingsvermogen. hahaha, die heb ik vaker gehoord....... thx Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miss Jade Geplaatst: 5 oktober 2013 Delen Geplaatst: 5 oktober 2013 Nu ben ik toch wel een beetje jaloers, obstacleruns zijn leuk en de MM een van de leukste van Nederland @prepass Het fijnste van dit soort parcoursen is dat je er met je kop bij blijft, in tegenstelling tot halve marathon+ afstanden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepass Geplaatst: 6 oktober 2013 Auteur Delen Geplaatst: 6 oktober 2013 Nu ben ik toch wel een beetje jaloers, obstacleruns zijn leuk en de MM een van de leukste van Nederland @prepass Het fijnste van dit soort parcoursen is dat je er met je kop bij blijft, in tegenstelling tot halve marathon+ afstanden. Je blijft als "prepper" toch altijd met je hoofd erbij? er zijn lopers bij tijdens obstacle runs die het nog voor elkaar krijgen verkeerd te lopen en/of te vallen over losliggende boomwortels....... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wafels Geplaatst: 6 oktober 2013 Delen Geplaatst: 6 oktober 2013 @prepass Oh maar als die wortels vastliggen en ik geen obstacle race loop breek ik bijna mijn nek over die dingen hoor ik vind het allang knap als men daar aan meedoet , voor mij zit het er niet in ,maar ik vind het zonder meer veel leuker als die andere hardloopwedstrijden ( ook al neem ik daar ook mijn petje voor af ) gr will Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miss Jade Geplaatst: 6 oktober 2013 Delen Geplaatst: 6 oktober 2013 Je blijft als "prepper" toch altijd met je hoofd erbij? er zijn lopers bij tijdens obstacle runs die het nog voor elkaar krijgen verkeerd te lopen en/of te vallen over losliggende boomwortels....... Haha dat klinkt als iets dat ik ook zou kunnen doen hoor, zelfs met mijn hoofd erbij. Maar na een uur/anderhalf uur rennen ben ik echt wel klaar met te luisteren naar mijn eigen gedachten.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepass Geplaatst: 6 oktober 2013 Auteur Delen Geplaatst: 6 oktober 2013 Haha dat klinkt als iets dat ik ook zou kunnen doen hoor, zelfs met mijn hoofd erbij. Maar na een uur/anderhalf uur rennen ben ik echt wel klaar met te luisteren naar mijn eigen gedachten.. Je hoofd "leeg" maken is voor sommigen makkelijker dan voor een ander. Mij gaat het redelijk "makkelijk" af......mogelijk zit er ook niet veel tussen m'n oren Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.