BOBO Geplaatst: 9 maart 2013 Delen Geplaatst: 9 maart 2013 Hallo allemaal, Ik kwam deze schaar/tang tegen bij de action en dacht meteen hey dat is makkelijk.! Ik heb met de tang een stuk hard plastic door geknipt om hem te testen (zie foto) en dat ging echt soepel. hij koste rond de 2.75 Euro (mijn vriendin heeft de bon weg gedaan). groetjes Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 9 maart 2013 Delen Geplaatst: 9 maart 2013 Lijkt mij een sterk en handig ding en in rvs . Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BOBO Geplaatst: 9 maart 2013 Auteur Delen Geplaatst: 9 maart 2013 Lijkt mij een sterk en handig ding en in rvs . Geert Ja dat leek mij ook ik zal hem van de week even goed mishandelen/testen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noach Geplaatst: 9 maart 2013 Delen Geplaatst: 9 maart 2013 Interessant ding. Weer een goede reden om naar de action te gaan dus? Noach Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Piroska Geplaatst: 9 maart 2013 Delen Geplaatst: 9 maart 2013 Hallo allemaal, Ik kwam deze schaar/tang tegen bij de action en dacht meteen hey dat is makkelijk.! Ik heb met de tang een stuk hard plastic door geknipt om hem te testen (zie foto) en dat ging echt soepel. hij koste rond de 2.75 Euro (mijn vriendin heeft de bon weg gedaan). groetjes Klinkt tof! Als je toch aan het testen slaat, kan je dan kijken of hij blik ook knipt? Ik vind een blikknipper altijd handig om te hebben namelijk.. dus als je wil/durft? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BOBO Geplaatst: 9 maart 2013 Auteur Delen Geplaatst: 9 maart 2013 Interessant ding. Weer een goede reden om naar de action te gaan dus? Noach Zeker ik vind het een heerlijke winkel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BOBO Geplaatst: 9 maart 2013 Auteur Delen Geplaatst: 9 maart 2013 Klinkt tof! Als je toch aan het testen slaat, kan je dan kijken of hij blik ook knipt? Ik vind een blikknipper altijd handig om te hebben namelijk.. dus als je wil/durft? Ja hoor dat ga ik zeker doen goed dat je het aangeeft. groetjes Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Piroska Geplaatst: 9 maart 2013 Delen Geplaatst: 9 maart 2013 Super! Ik ben benieuwd.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BOBO Geplaatst: 11 maart 2013 Auteur Delen Geplaatst: 11 maart 2013 Hallo allemaal, Zoals beloofd heb ik de tang even goed getest en als extra een ikea wokpan stuk geknipt (kan niet aanraden elke dag een ikea pan door te knippen met deze tang maar het kan wel.) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ronin Kogaratsu Geplaatst: 11 maart 2013 Delen Geplaatst: 11 maart 2013 als dat ding ook door gaas van hekwerk kan knippen is het wel handig in je bob Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.