Ga naar inhoud
GENEGEERD

Kringloop


renone

Aanbevolen berichten

Zaterdag morgen, ging ik naar 1 van de kringloop winkels in de stad ( overige waren gesloten) op zoek naar een versterker voor in mijn camper.

Mijn oude versterker heeft het voor gezien gehouden helaas.

En daar ik erg van muziek hou tijdens het rijden, ook om het motorlawaai wat te overstemmen:D ging ik dus op zoek naar een 2dehands versterker.

Helaas hadden ze er op het moment geen staan, maar....altijd weer andere leuke dingen, die ik dan toch niet kan laten staan, zoals metalen kruikjes, na ervaring winternacht op nunspeet, kan je er hier beter een aantal van hebben in je prive assortiment.

Nu had ik vorige keer al een petroleumstelletje gekocht, een 1 pitter, nu stond er op de grond een 3 pitter onder een tafeltje, die had ik nog niet:)

Het is niet moeders mooiste, maar hij is goed en bruikbaar, dat is voor mij toch het belangrijkste.

En voor € 7,50 kan je toch geen hoge eisen meer gaan stellen dacht ik zo, afijn ik ben er zeer blij mee:)

 

Mooi man, die inzet is creatief.

Als je er naar zoekt zie je ook wel waterketels die een dikke rand hebben halverwege de pot. Dat is om ze te laten zakken in een kacheltje/petroleumstel.

Metalen opzet even poetsen en inspuiten met kachelverf (verkrijgbaar bij kachelboeren).

 

Tank goed droog houden dat is de achilleshiel voor dit soort apparaten. Nu de pitten nog droog zijn: opmeten en de maat opschrijven.

Tank reinigen, schone petroleum er in de de volgezogen pitten afknippen/snijden langs de rand van de brander.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Mooi man, die inzet is creatief.

Als je er naar zoekt zie je ook wel waterketels die een dikke rand hebben halverwege de pot. Dat is om ze te laten zakken in een kacheltje/petroleumstel.

Metalen opzet even poetsen en inspuiten met kachelverf (verkrijgbaar bij kachelboeren).

 

Tank goed droog houden dat is de achilleshiel voor dit soort apparaten. Nu de pitten nog droog zijn: opmeten en de maat opschrijven.

Tank reinigen, schone petroleum er in de de volgezogen pitten afknippen/snijden langs de rand van de brander.

 

Bedankt voor de tips, zal mijn ogen eens open houden voor wat betreft die waterketels.

alles is kurkdroog, maar vies inderdaad, poetsen zal het al aanzienlijk doen verbeteren.

de buitenste pitten zijn nog goed van lengte, bijna niet gebruikt en de middelste is bijna op, dus daar moet een nieuwe in, maar dat kan je per meter bestellen had ik ergens hier gelezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

mooi oplossing van de vorige eigenaar.

meestal ontbreken de ringen op dit soort stellen.

nu ongeveer 100 stellen gekocht opgeknapt en verkocht maar nooit een meer pits compleet tegen gekomen

lont is zat verkrijgbaar per 20cm , per meter , per 5 meter , per 10 meter (is wat moeilijker)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...