Dristal Geplaatst: 15 februari 2013 Delen Geplaatst: 15 februari 2013 Hey beste mensen, Weet iemand of het mogelijk is om een blauwe trekrugzak groen te kleuren? Ik herinner me namelijk nog dat mijn moeder vroeger mijn jeansbroeken groen kon kleuren in de wasmachine met een soort verf... Geen idee hoe of met wat je dat moet doen... Groetjes Dristal Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zippo Geplaatst: 15 februari 2013 Delen Geplaatst: 15 februari 2013 je kan die zak helemaal insoppen/wassen met textielverf..of wat mss ook mogelijk is..maak er een hoes omheen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Riesie Geplaatst: 15 februari 2013 Delen Geplaatst: 15 februari 2013 Klopt en is ook met machineverf via het wasmachine goed te doen. Echter echt kleurvast is het nooit. http://www.thedutchcottage.nl/index.php/recepten/natuurlijk-verven Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pathfinder Geplaatst: 15 februari 2013 Delen Geplaatst: 15 februari 2013 Nee, dat is het lastige die textielverf: kleurvast wordt het nooit, dus altijd en altijd apart wassen! @Dristal: Of het werkt voor jouw rugzak is nog maar de vraag. Wat voor materiaal is het: nylon of een andere kunststof? Geen idee of daar verf voor is, ik heb het nog nooit gezien. Probleem met alle textielverfen is dus dat het af blijft geven. Beetje lullig als je met je mooie groene rugzak door de regen loopt ... Ben jij na een tijdje groen en je rugzak weer blauw Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 15 februari 2013 Delen Geplaatst: 15 februari 2013 Hey beste mensen, Weet iemand of het mogelijk is om een blauwe trekrugzak groen te kleuren? Ik herinner me namelijk nog dat mijn moeder vroeger mijn jeansbroeken groen kon kleuren in de wasmachine met een soort verf... Geen idee hoe of met wat je dat moet doen... Groetjes Dristal Jeans is katoen, dat absorbeert kleurstof. Doe een blauwe broek in gele kleurstof en hij wordt groen. Rugzak is meestal kunststof en waterafstotend. Verven met textielverf zal niet gauw lukken. Je kan het met een spuitbus proberen, maar dat zal ook snel slijten, omdat de stof flexibel is. Als je gewoon een paar soorten groen eroverheen spuit en het slijt hier en daar, kan het een mooi effect geven. Maar ja, smaken verschillen he.... Als je eerst een kunststof primer/grondverf gebruikt, zal het wat beter blijven zitten. Je hebt ook de kans, dat je stof heel stijf wordt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
frank1964 Geplaatst: 15 februari 2013 Delen Geplaatst: 15 februari 2013 het geld wat gaat zitten in spuitbussen e.d. zal waarschijnlijk aardig in de buurt komen van een goedkope, maar goede rugzak, zoals het alice pack. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast gerbewoner Geplaatst: 15 februari 2013 Delen Geplaatst: 15 februari 2013 Je zou ook een regenhoes kunnen nemen om over je rugzak te trekken. Die zijn er ook in camouflage. Dan hoef je je rugzak niet te verven en weet je meteen dat hjij 100% waterdicht is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 15 februari 2013 Delen Geplaatst: 15 februari 2013 het geld wat gaat zitten in spuitbussen e.d. zal waarschijnlijk aardig in de buurt komen van een goedkope, maar goede rugzak, zoals het alice pack. Dat is de beste oplossing! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 15 februari 2013 Delen Geplaatst: 15 februari 2013 Hey beste mensen, Weet iemand of het mogelijk is om een blauwe trekrugzak groen te kleuren? Ik herinner me namelijk nog dat mijn moeder vroeger mijn jeansbroeken groen kon kleuren in de wasmachine met een soort verf... Geen idee hoe of met wat je dat moet doen... Groetjes Dristal Groene regenhoes? Anders tweedehands verkopen en een groene weer kopen. Kunststof kleuren lijkt me een crime.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Daryl Dixon Geplaatst: 15 februari 2013 Delen Geplaatst: 15 februari 2013 Ik heb wel eens een berghaus rugzak geprobeerd met textielverf, kan je vertellen dat dat geen succes was Groene regenhoes of andere rugzak zou ook mijn keuze zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Summ Geplaatst: 15 februari 2013 Delen Geplaatst: 15 februari 2013 Of misschien een groene rugzak kopen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dristal Geplaatst: 15 februari 2013 Auteur Delen Geplaatst: 15 februari 2013 Oke bedankt iedereen. Ik ga het dan niet proberen. Een groene regenhoes heb ik, maar ik dacht: laat ik het even vragen of het een goed idee is! Niet dus @Summ Ik voel me er niet goed bij als ik dingen koop terwijl ik nog hetzelfde heb liggen, maar dan een andere kleur. Mijn rugzak heeft al enkele gaten, maar is nog perfect functioneel dus een nieuwe moet ik zeker nog niet. Ben nogal Marxistisch op dat vlak Bedankt iedereen voor het advies! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.