Fluitketel Geplaatst: 9 februari 2013 Delen Geplaatst: 9 februari 2013 Omdat de makkelijke moestuin hier ook een veel besproken onderwerp is, kon ik het niet nalaten jullie ook mijn review te delen over een boek hierover. Voor mij is het een super boek. Duidelijk beschreven hoe je bepaalde groenten moet doen. Wat wel kan en wat niet. Wie naast elkaar kunnen. En hoe je nog meer uit je tuintje kunt halen. Hoe je met een komkommer de hoogte in kan. Hoe je variatie kan aanbrengen. Er worden meerdere mogelijkheden besproken wat je zou kunnen planten en hoe. Er zijn ook bepaalde thema tuinen. Een vierkante meter watertuin met als hoofddoel je andere meter tuintjes te voorzien van regenwater. Een tomaten tuin, een komkommer tuin. Maar wat ik het meest geweldig vind aan het boek is dat er meerdere plantschema's instaan en hoe je na een oogst verder kunt. Hij bespreekt meerdere wissels per tuin seizoen. Voor mij als beginner echt super om zo ideeën op te doen. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Dick Berts Geplaatst: 9 februari 2013 Delen Geplaatst: 9 februari 2013 @Fluitketel. Geweldig boek. Ik kreeg het een paar weken geleden ineens cadeau van mijn moeder. Die is ook prepper aan het worden! Gelijk heeft ze, ze loopt pas tegen de tachtig. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 9 februari 2013 Delen Geplaatst: 9 februari 2013 Ik onderschrijf dit ook, super boek duidelijk, eenvoudig, informatief en leuk om te lezen. Echt een topper, tip: hij ligt vaak bij de goedkope euro boek winkels Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marc67NL Geplaatst: 9 februari 2013 Delen Geplaatst: 9 februari 2013 Lijkt mij een interessant boek. En ik heb nog wat vierkante metertjes over. Bovendien ken ik genoeg mensen met een balkonnetje. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lovetea Geplaatst: 10 februari 2013 Delen Geplaatst: 10 februari 2013 Dit boek raadde een tuinman verderop mij ook aan. Ik denk dat ik als ik het zo allemaal hoor hem toch maar eens ga kopen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 10 februari 2013 Delen Geplaatst: 10 februari 2013 Op de boekenlijst in de wiki: http://preppers.nl/wiki/Boekenlijst De Engelse versie: http://www53.zippyshare.com/v/99497864/file.html Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fluitketel Geplaatst: 10 februari 2013 Auteur Delen Geplaatst: 10 februari 2013 @Fluitketel. Geweldig boek. Ik kreeg het een paar weken geleden ineens cadeau van mijn moeder. Die is ook prepper aan het worden! Gelijk heeft ze, ze loopt pas tegen de tachtig. Goed bezig die moeder van je! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.