Ga naar inhoud
GENEGEERD

Hoe blijf je ondanks alles toch positief


Gast Riesie

Aanbevolen berichten

Tja het is de een geven de ander niet...

Het is ook voor iedereen anders denk ik, dus inderdaad zoek het voor jezelf uit.

 

Voor mezelf:

 

Neem kinderen!

Ga preppen!

Ontwikkel jezelf maximaal!

Neem nooit aan dat alles vanzelf komt of blijft komen.

Zelfreflectie.

Enz enz.

 

Grt

Kans

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Wat mij betreft initiatief blijven nemen, wat er ook gebeurt.

Altijd zelf weloverwogen keuzes maken. Meestal pakt het goed uit, soms niet, maar dan heb je het zelf gedaan en kon je het toen niet overzien. No big deal.

Jij speelt het spel. Als een ander het voor je doet of moet doen dan word je geleefd. Hier word je per definitie ongelukkig van.

 

Voel je vrij van geest ook al zit gevangen in iets of een systeem. Makkelijker gezegd dan gedaan? Kan wel zijn, heb ik ook verschillende keren moeten doen. In het diepe springen en vertrouwen hebben.

Het verschil maakt steeds je intentie en positiviteit.

 

Wees gelukkig met jezelf en vooral eerlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Tel mijn zegeningen ondanks dat ik niet gelovig ben, zelf heb ik 12 jaar geleden alles los gelaten en het was toen heerlijk dat ik alleen mezelf had en de man waar ik van hield/hou.

En weet dat je eigenlijk alleen bij jezelf moet blijven de rest is maar bijzaak.

En ja een paar centen is fijn en een dak boven je ook.

Maar gezondheid is voor geen geld te koop, ik ben zelf best wel een positief mens en gelukkig met wie ik ben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk hebben we teveel van het goede.Spullen die dus overbodig zijn.Luxe.

Ik heb een tijdje terug mijn best wel dure stereo installatie verkocht?Waarom.

Nu krijg ik er nog iets voor en als het kapot is kan ik de reparatie niet betalen.

Van dat geld heb ik uitrusting gekocht.Mijn Vrouw ging hier helemaal in mee.

Dus als ik iets wil, moet ik wat anders verkopen .Dingen die geen waarde toevoegen.

Mijn vrouw is gelukkig vlug tevreden,en neemt genoegen met een alles in één setje.

En zo heb je heel veel dingen in huis(in bezit) die totaal overbodig zijn.

Maak er geld van en koop hier jou Prep spullen van.

Door dit in te zien ben ik een stuk positiver geworden en geef ik geen geld uit aan onzinnige dure LUXE.

 

Iets wat ik trouwens niet wist was dat mijn vrouw in 1988 een John Wiseman boek had gekocht(Survival Het S.A.S Handboek)

Dit heeft zij dus bij Boek en Plaat destijds gekocht.En dat kreeg ik Gisteren te horen.Ik stond versteld.

Zij is trouwens Ondanks haar ziekte een en al POSITIVITIJD.Daar sta ik ook nog iedere dag versteld van.

Dus mijn energie krijg ik vaak van haar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...