odessa1944 Geplaatst: 15 januari 2013 Delen Geplaatst: 15 januari 2013 wie kan mij helpen aan de naam van een korte film/documentaire op youtube over een amerikaans gezin (man,vrouw,zoon van 15 of zo) die na een grote griepgolf L.A. moeten verlaten omdat alles uit elkaar valt. ze proberen naar familie te gaan in ohio geloof ik en uiteindelijk komen ze daar. jaren later snijd die man in zijn hand en sterft omdat er geen anti-biotica meer is. het was dacht ik een docu gemaakt in opdracht van FOX alvast bedankt, odessa Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
de eekhoorn Geplaatst: 15 januari 2013 Delen Geplaatst: 15 januari 2013 wie kan mij helpen aan de naam van een korte film/documentaire op youtube over een amerikaans gezin (man,vrouw,zoon van 15 of zo) die na een grote griepgolf L.A. moeten verlaten omdat alles uit elkaar valt. ze proberen naar familie te gaan in ohio geloof ik en uiteindelijk komen ze daar. jaren later snijd die man in zijn hand en sterft omdat er geen anti-biotica meer is. het was dacht ik een docu gemaakt in opdracht van FOX alvast bedankt, odessa ben geen mod maar denk dat je dit beter in de koffiekamer kan vragen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Deventerprepper1 Geplaatst: 15 januari 2013 Delen Geplaatst: 15 januari 2013 Je zoekt vast deze.. History Channel: After Armageddon 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mandy Lifeboats Geplaatst: 15 januari 2013 Delen Geplaatst: 15 januari 2013 Hey Odessa, ik wist gelijk welke je bedoelde maar kon me de naam ook niet herinneren. Maar met een beetje gegoogle: After Armageddon! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mandy Lifeboats Geplaatst: 15 januari 2013 Delen Geplaatst: 15 januari 2013 Deventer was me net voor Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
odessa1944 Geplaatst: 16 januari 2013 Auteur Delen Geplaatst: 16 januari 2013 allemaal erg bedankt, dit is inderdaad de docu die ik zocht. merci Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Richa Geplaatst: 16 januari 2013 Delen Geplaatst: 16 januari 2013 Leuk (nou ja leuk :-)) bedankt, dan kan ik dat ook even kijken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mandy Lifeboats Geplaatst: 16 januari 2013 Delen Geplaatst: 16 januari 2013 Ik vond dit lijstje van wikipedia http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_apocalyptic_and_post-apocalyptic_fiction erg handig om die serie terug te vinden. Ik ga hem nog eens gebruiken om nieuwe ideeen op te doen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Boothuisje Geplaatst: 16 januari 2013 Delen Geplaatst: 16 januari 2013 Heb net ook de series zitten bekijken, indrukwekkend. Eigenlijk wist ik alles al wat er in wordt verteld maar leuk dat het ook nog gevisualiseerd wordt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.