Renanim Geplaatst: 2 januari 2013 Delen Geplaatst: 2 januari 2013 Ik vond vandaag in het bos larven van de boktor. Nu vroeg ik me af, kun je deze veilig eten? Ze zagen er wel smakelijk uit, maar ik durfde het niet aan. Iemand hier ervaring mee? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CMFC1988 Geplaatst: 2 januari 2013 Delen Geplaatst: 2 januari 2013 Yes wel even voor de kop af bijten Als je ze kort verhit heeft het veel weg van ei, en iets langer tussen de kolen en je hebt het idee dat je noten aan het eten bent. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 2 januari 2013 Delen Geplaatst: 2 januari 2013 Yes wel even voor de kop af bijten Als je ze kort verhit heeft het veel weg van ei, en iets langer tussen de kolen en je hebt het idee dat je noten aan het eten bent. Lijkt me lekker. Je hebt pm Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Riesie Geplaatst: 3 januari 2013 Delen Geplaatst: 3 januari 2013 Koppie eraf, en even afspoelen. Vind je rauw nu echt niets, dan kun je ze kortstondig in je Billy-can of pan grillen (doe ik ook met wormen), heeeeeeel kort grillen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bandoeng Geplaatst: 3 januari 2013 Delen Geplaatst: 3 januari 2013 Ff roerbakken ja, lekker sambal der bij ala Lonny Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
luciën Geplaatst: 3 januari 2013 Delen Geplaatst: 3 januari 2013 IK vond vandaag in het bos larven van de boktor. Nu vroeg ik me af, kun je deze veilig eten? Ze zagen er wel smakelijk uit, maar ik durfde het niet aan. Iemand hier ervaring mee? nou eigenlijk vond ik ze, lol Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Renanim Geplaatst: 3 januari 2013 Auteur Delen Geplaatst: 3 januari 2013 Sorry Lucien...JIJ vond ze De volgende keer gaan we ze grillen en opeten (proeven) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mike Oxlong Geplaatst: 21 december 2023 Delen Geplaatst: 21 december 2023 Boktors zijn eeeeccchhtt verrukkelijk a whoeleh. Als ik naar ze kijk, wordt ik helemaal warm vanbinnen a sahbi! @luciën sterke vangst, laat @Renanim niet lopen met jouw prestaties! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roel22 Geplaatst: 21 december 2023 Delen Geplaatst: 21 december 2023 Dat is geen boktor maar een vliegend hert. Ik denk dat in het vervolg maar niet op jouw kennis af ga... 🤣 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 22 december 2023 Delen Geplaatst: 22 december 2023 @Roel22 Van de regen in de drup. Als je de foto opzoekt komt hij van een Russisch artikel over Hercules Kevers. De meeste soorten hebben ook een lange hoorn bovenop, die hier heel kort is. Welke soort het precies is, geen idee, er zijn een stuk of 10 verschillende.... https://en.wikipedia.org/wiki/Hercules_beetle Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roel22 Geplaatst: 23 december 2023 Delen Geplaatst: 23 december 2023 @Raycoupe Ik vond hem er erg op lijken maar i.d.d wel erg groot. Al vind ik zelf dat een Vliegend Hert best grote hoorns heeft. Nou ja, je zou dan eigenlijk van gewei moeten spreken...😉 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.