Gast Survival Geplaatst: 18 december 2012 Delen Geplaatst: 18 december 2012 Weet iemand of dit aardappelpoeder is of gewoon een hamp aardappelpuree in diepvrieszak? http://www.ah.nl/appie/producten/product/ah577238/ah-aardappel-puree?rq=aardappel+puree Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mrsjones Geplaatst: 18 december 2012 Delen Geplaatst: 18 december 2012 Dit is gewoon aardappel puree , in de vriezer, beter aardappel bewaar in je schuur en dan zelf makken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vault 101 Geplaatst: 18 december 2012 Delen Geplaatst: 18 december 2012 Volgens mij zijn het van die pureetorentjes uit de diepvries. Geen poeder dus. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
frank1964 Geplaatst: 18 december 2012 Delen Geplaatst: 18 december 2012 Diepvries, geen poeder Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Blik(voer) op oneindig Geplaatst: 18 december 2012 Delen Geplaatst: 18 december 2012 bevroren aardappelpuree. Geen aardappelmeel als je dat bedoelt/zoekt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Survival Geplaatst: 18 december 2012 Delen Geplaatst: 18 december 2012 ah bedankt, ja ik zoek aardappelpoeder. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simmetje13 Geplaatst: 18 december 2012 Delen Geplaatst: 18 december 2012 Domme vragen bestaan niet.. Alleen domme antwoorden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Blik(voer) op oneindig Geplaatst: 18 december 2012 Delen Geplaatst: 18 december 2012 ah bedankt, ja ik zoek aardappelpoeder. Hi @Survival, ik denk dat je dit bedoelt? buitensportvoeding http://www.globetrotter.nl/productinfoaardappel.html ik ken zelf aardappelmeel. Dat is denk ik niet wat je bedoelt? Ik ken aardappelpureepoeder. Dat heb ik in mijn BOB's gedaan. Daar kun je puree van maken door water bij te voegen en dan kun je de ontstane puree eventueel ook weer bakken. Ik ken ook aardappelvlokken, dat vond ik het hetzelfde als puree, iets grover. Aardappelpoeder ken ik niet maar bij deze buitensport winkel kennen ze het wel. Succes Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.