Ga naar inhoud
GENEGEERD

Tent of Tarp in BOB


Wish

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 129
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Weegbree uitgeperst verlicht het prikken van brandnetels !

Wanneer je de weegbree niet zo snel kunt vinden kun je natuurlijk ook de paardenbloem gebruiken. Wrijf de gele bloem net zo lang op de huid uit totdat er geen geel blaadje meer aan het bloemetje zit. Daar kan ook geen middel als bijvoorbeeld prikweg tegenop en hoeft het maar eenmalig te gebeuren en blijf je niet aan de gang met het smeren van de middeltjes van de drogist want die werken maar voor heel even.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanneer je de weegbree niet zo snel kunt vinden kun je natuurlijk ook de paardenbloem gebruiken. Wrijf de gele bloem net zo lang op de huid uit totdat er geen geel blaadje meer aan het bloemetje zit. Daar kan ook geen middel als bijvoorbeeld prikweg tegenop en hoeft het maar eenmalig te gebeuren en blijf je niet aan de gang met het smeren van de middeltjes van de drogist want die werken maar voor heel even.

 

Het blad van de paardenbloem werkt net zo goed.... ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanneer je de weegbree niet zo snel kunt vinden kun je natuurlijk ook de paardenbloem gebruiken. Wrijf de gele bloem net zo lang op de huid uit totdat er geen geel blaadje meer aan het bloemetje zit. Daar kan ook geen middel als bijvoorbeeld prikweg tegenop en hoeft het maar eenmalig te gebeuren en blijf je niet aan de gang met het smeren van de middeltjes van de drogist want die werken maar voor heel even.

 

Bedankt voor de tip @Vempain, ik wist wel dat paardenbloem kon helpen maar ik wist niet dat je moet volhouden als het niet schijnt te werken, bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Vanavond uit mijn grote rugzak mijn 1 persoons tentje gepakt. Althans, Die zak was de tent zelf, zonder stokken. Check 1. De zak met stokjes en haringen opgespoord en op pad.

 

IMG_0326.jpg.4551ae54549e5178cf02b390855a8bb4.jpg

 

Daar kan ik wel even opzetten. Is al een aardig tijdje geleden.

 

IMG_0327.jpg.352670219647a0f53851cf833a62a863.jpg

 

Mijn fietsrugtas, Deuter Futura 32AC. Samen met camera en tent zat de tas aardig vol.

Soms denk ik dat 55 voor een BOB te klein is.

 

IMG_0328.jpg.3d1e53a8013ecbdd814b85a2c3492318.jpg

 

Tadaa. Mijn 1 persoons tentje. Opgebouwd en weer afgebroken binnen 15 minuten.

Aangezien ik met een tarp loop te klooien, geef ik de voorkeur aan een tent.

Droog en beschut tegen de enge beestjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...