Robby Geplaatst: 5 februari 2014 Delen Geplaatst: 5 februari 2014 De Valor 525 gaat langzaam maar zeker beter branden. De kleur van de vlam wordt wit in plaats van geel. Ik heb ook het idee dat het kacheltje meer warmte af gaat geven. Vandaag heb ik er een ketel water op gezet en deze raakt bijna aan de kook. In ieder geval een prima warmtebuffer aangezien een oliekachel niet of nauwelijks accumuleert itt een tegelkachel bijvoorbeeld. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kanarie Geplaatst: 5 mei 2022 Delen Geplaatst: 5 mei 2022 Hallo ....heb sinds kort een valor 525 t petroleumkachel... mijn vraag is hoe gaat deze uit? Brand prachtig....nieuwe sok maar op zijn laagste stand blijft ie branden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dns Geplaatst: 16 oktober 2023 Delen Geplaatst: 16 oktober 2023 Oktober 2023 valor 525T heeft het hele zomer als sier kachel gefunctioneerd op 1 high-end led 1,2 volt het is half oktober en de kachel,s valor525 en aladdin h2201 hebben de zomer volledig onderhoud gehad denk aan de lont-driver die moet onderhouden worden ontroesten met de-block olie shotch-brite en verschillende poetsdoeken de kacheltjes die zelden tot nooit geen onderhoud hebben gehad zijn in 2023 weer als nieuw Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dns Geplaatst: 16 oktober 2023 Delen Geplaatst: 16 oktober 2023 Valor525 in een top conditie en 2 origineel lonten aanwezig Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dns Geplaatst: 16 oktober 2023 Delen Geplaatst: 16 oktober 2023 Origineel valor 525T staand op een Target Audio produckts speakers stand Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.