Tom Geplaatst: 11 december 2012 Delen Geplaatst: 11 december 2012 Nu mag ik van mezelf niet meer dan 2 postings per dag plaatsen (zit nu meen ik op 3), maar deze wil ik u nu niet onthouden, echt een preppers onderwerp met heel veel video's Nu zal niet alles toepasbaar zijn in ons klimaat maar er is nog genoeg wat wel kan. Dus de link nu op GLP een mooi overzicht om in kleine tuinen en kleine huizen (kelders) eigen voedsel te verbouwen om zelfvoorzienend te worden met groente en zelfs vis wordt besproken, kortom te veel om op te noemen kijk zelf maar op de link http://www.godlikeproductions.com/forum1/message2063929/pg1 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fluitketel Geplaatst: 11 december 2012 Delen Geplaatst: 11 december 2012 Ik zal deze post op het juiste forum gedeelte zetten Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 12 december 2012 Delen Geplaatst: 12 december 2012 Wat een super verzameling aan informatie! ... deze ga ik eens op mijn gemak bestuderen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fluitketel Geplaatst: 12 december 2012 Delen Geplaatst: 12 december 2012 Ik heb vandaag met verbazing zitten kijken naar de lente uitjes en naar de ananas. Ik ga in de uitprobeer modus. leuk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Preppie Geplaatst: 12 december 2012 Delen Geplaatst: 12 december 2012 Wat heb je iedere eer toch weer interessante links en onderwerpen Tom. Bedankt voor de site. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marc67NL Geplaatst: 12 december 2012 Delen Geplaatst: 12 december 2012 Geweldige link! Hier ben ik wel even zoet mee. Ik hou van mijn eigen groente. En wil het liefst mijn huis en tuin ermee vol zetten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.