YONI Geplaatst: 2 december 2012 Delen Geplaatst: 2 december 2012 Ik kwam laatst een leuke site tegen, beetje te krap voor mijn gezin, maar wel geinig http://www.thetinylife.com/tag/micro-house/ Yoni (and I approve this message) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tijgertje19 Geplaatst: 2 december 2012 Delen Geplaatst: 2 december 2012 Ik kwam laatst een leuke site tegen, beetje te krap voor mijn gezin, maar wel geinig http://www.thetinylife.com/tag/micro-house/ Yoni (and I approve this message) wel lekker knus maar niks voor mij ik moet de ruimte hebben hahahh Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tom Geplaatst: 2 december 2012 Delen Geplaatst: 2 december 2012 @YONI Wat kost het? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast der_obergefreiter Geplaatst: 2 december 2012 Delen Geplaatst: 2 december 2012 Mwah, wil best zoiets in finland hebben hoor , buiten is ruimte zat als ik me opgesloten voel . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
YONI Geplaatst: 2 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 2 december 2012 @YONI Wat kost het? Shalom Tom, eerlijk gezegd, geen flauw idee voor de meeste van deze woningen en concepten, het tweede huis, dat in Finland (lijkt mij het meest bruikbare) heeft de eigenaar zo'n $ 10.500,- gekost en dat is vermoed ik, exclusief de grond maar die zal aanzienlijk goedkoper zijn dan in Nederland. Yoni 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pathfinder Geplaatst: 2 december 2012 Delen Geplaatst: 2 december 2012 Leuk concept. Als het moet zal het best lukken voor mij en mijn vriendin om in zo'n huis of appartement te wonen. Het mooie is dat je veel weg moet doen en dús moet beslissen wat belangrijk is en wat niet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Blik(voer) op oneindig Geplaatst: 3 december 2012 Delen Geplaatst: 3 december 2012 Leuke link, @YONI. En ja hoor, in zo'n kleine ruimte leven kan heel goed. Denk aan de mensen in bejaardentehuizen, die hebben niet veel meer ruimte. En how about wijzelf met onze kampeerbus BOV. Heerlijk! We hebben er maanden in rondgezworven. Het is opmerkelijk met hoe weinig je toe kan, inderdaad wat @Pathfinder zegt, beslissen wat belangrijk is of niet. Voordeel van dit huisje is, dat het prachtig luxe is. Lekker ruimogend. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
YONI Geplaatst: 3 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 3 december 2012 Leuke link, @YONI. En ja hoor, in zo'n kleine ruimte leven kan heel goed. Denk aan de mensen in bejaardentehuizen, die hebben niet veel meer ruimte. En how about wijzelf met onze kampeerbus BOV. Heerlijk! We hebben er maanden in rondgezworven. Het is opmerkelijk met hoe weinig je toe kan, inderdaad wat @Pathfinder zegt, beslissen wat belangrijk is of niet. Voordeel van dit huisje is, dat het prachtig luxe is. Lekker ruimogend. zeker, ik zou een variant hierop, met 2 x voveel ruimte, zeker willen overwegen. Nu is het (dat huisje in Finland) gewoon een luxe "Man-Cave" (en natuurlijk WIL je zo'n ding, net als een Hummer ) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Blik(voer) op oneindig Geplaatst: 3 december 2012 Delen Geplaatst: 3 december 2012 zeker, ik zou een variant hierop, met 2 x voveel ruimte, zeker willen overwegen. Nu is het (dat huisje in Finland) gewoon een luxe "Man-Cave" (en natuurlijk WIL je zo'n ding, net als een Hummer ) Dan koop je er toch gewoon 2 en zet je die naast elkaar en breek je door ;-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 3 december 2012 Delen Geplaatst: 3 december 2012 BOL of BOV? http://www.google.nl/search?q=tiny+houses+on+wheels&rlz=1C1CHFA_enNL484NL484&aq=0&sugexp=chrome,mod%3D18&um=1&ie=UTF-8&hl=nl&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=DX-8UJPvIqLB0QX-vICYDw&biw=1421&bih=735&sei=EX-8UKeWJ8q20QW_64DgCA Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Blik(voer) op oneindig Geplaatst: 3 december 2012 Delen Geplaatst: 3 december 2012 BOL of BOV? http://www.google.nl/search?q=tiny+houses+on+wheels&rlz=1C1CHFA_enNL484NL484&aq=0&sugexp=chrome,mod%3D18&um=1&ie=UTF-8&hl=nl&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=DX-8UJPvIqLB0QX-vICYDw&biw=1421&bih=735&sei=EX-8UKeWJ8q20QW_64DgCA Ah, To BOV or to BOL, that's the question Ik denk dat het een BOTTUM is. Bug Out Trailer To Unknown Madness ;-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 3 december 2012 Delen Geplaatst: 3 december 2012 Ah, To BOV or to BOL, that's the question Ik denk dat het een BOTTUM is. Bug Out Trailer To Unknown Madness ;-) Gouden Prepper Regel: Vraag niet of-of, maar doe en-en. Het was een strikvraag Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BSTS Geplaatst: 3 december 2012 Delen Geplaatst: 3 december 2012 Zou dat prima kunnen, ik leef nu op 40m2 en kan een stuk kleiner. Volgens mij Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.