dns Geplaatst: 11 uren geleden Geplaatst: 11 uren geleden Het waren weer geweldig ritten deze zomerdagen met de bijzondere snor scooter maar anno nu krijg die ze onderhoudsbeurt weer zodat die het aankomende jaar weer er tegen aan kan I love peugeot 1 Quote
JJ&A Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden (aangepast) Ja echt wel een mooi toestel @dns. Een grote wens van mij is de motor met twee wielen voor, daar mee kan je mooi tijden met een auto rijbewijs, het heeft voor mij verschillende voordelen maar mijn lief durft niet mee te rijden, ze vind motorrijden gevaarlijk en heeft er vanaf vroeger angst voor om bij iemand achter op te zitten, heel heel jammer, ik zie ons al rijden met een passende aanhanger er achter. Is te gebruiken als BOV. Product Beschrijving Inhoud: 480 liter Totale lengte: 1760 mm Totale breedte: 870 mm Gewicht leeg: 55 kg Laad vermogen: 100 kg Band grootte: 400 x 8″ Lengte x Breedte fiberglas behuizing: 1350 x 870 mm 3 uren geleden aangepast door JJ&A 1 Quote
JJ&A Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden (aangepast) En beetje voor je bewerkt beste @dns zodat hij beter uit de verf komt. 3 uren geleden aangepast door JJ&A 1 Quote
dns Geplaatst: 42 minuten geleden Geplaatst: 42 minuten geleden (aangepast) Goedemorgen @JJ&A @Panoramix absoluut wel een fantastische peugeot de editie Ice-Blade deze weet mij al weer 3 jaar goed ge vervoeren met die dure brandstof prijzen weet deze peugeot zuinig om te gaan met brandstof waardoor ik maar geringe kosten heb 35 minuten geleden aangepast door dns Vergeten persoon bij in te vermelden Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.