Ga naar inhoud
GENEGEERD

L1 zoekt Limburgse preppers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo 

Nav de oproep van CDA-er Bontebal over een betere voorbereiding op noodsituaties  dus niet alleen een noodpakket, maar ook reanimatietrainingen en cursussen naar het voorbeeld van Polen, zoeken we Limburgse preppers die mensen helpen ter voorbereiding. 

We willen een reportage maken voor radio en tv en een verhaal op onze website. 

Contact via: redactie@l1.nl 

Groet Wilma 

Voorbereid op noodsituaties: bekijk de noodpakketen Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Geplaatst: (aangepast)
2 uren geleden, L1_Nieuws zei:

We willen een reportage maken voor radio en tv en een verhaal op onze website. 

Contact via: redactie@l1.nl 

"En nu, wat verwacht ik, o Heere? Mijn hoop, die is op U." ???

Wij zijn hier geen toneelvereniging hoor, waarbij je even een paar "acteurs" in kunt huren....

aangepast door mevr.Grijpstra
Geplaatst: (aangepast)

Ik vind dit op zich een leuk en praktisch idee, maar ten eerste woon ik in de stad Groningen (beetje ver weg) en ten tweede ben ik nog maar net begonnen met preppen.

Ik snap trouwens niet wat er zo bijzonder zou moeten zijn aan dit hele plan om er video opnamen van te maken en die met Jan en alleman te gaan delen. Veel preppers zijn mensen die zijn gesteld op hun privacy en zijn er niet van gediend om als figuranten in een verkiezingsstunt op te komen draven.

Preppers moeten er enorm voor oppassen om niet over te komen als mensen met allerlei waanideeën. Voor mij is preppen gewoon een leuke hobby. Ik wil dan ook overkomen als een hobbyist en niet als een wappie.

aangepast door cyclist

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...