Arisaka Geplaatst: 18 november 2012 Delen Geplaatst: 18 november 2012 Zat een beetje te surfen en kwam dit tegen. Lijkt me mega handig zodat je altijd je eerste blik pakt die je erin gedaan hebt (FIFO) Uiteraard wel zelf maken Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bandoeng Geplaatst: 18 november 2012 Delen Geplaatst: 18 november 2012 Cool, zoals dit http://amy-toby.blogspot.nl/2012/03/canned-food-storage.html wil ik een keer maken Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arisaka Geplaatst: 18 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 18 november 2012 Dat is een goede link! Die ga ik ook eens maken Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arisaka Geplaatst: 18 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 18 november 2012 Nog meer handige plaatjes. http://canracks.com/ http://i-refuse-to-recede.blogspot.nl/2009/12/how-to-build-self-rotating-can-rack.html http://woodworking.wonderhowto.com/how-to/build-rotating-canned-food-shelf-078804/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arisaka Geplaatst: 18 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 18 november 2012 [video=youtube_share;hHYXqCMyDXk] Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Davena Geplaatst: 18 november 2012 Delen Geplaatst: 18 november 2012 Die systemen in de USA heb ik ook gezien. Ik heb daar niet echt plek voor, maar zat ook al te denken hoe ik zo'n systeem kan gaan hanteren. Moet nu steeds achterste blikken pakken en dat is niet handig. Denk dat ik maar van links naar rechts ga werken. Dus links nieuwe voorraad en rechts eerste opmaken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Extreme Fuselier Geplaatst: 18 november 2012 Delen Geplaatst: 18 november 2012 Ik vind het een fijn systeem, nou ligt alles opgeslagen in plastic kisten, neemt wel meer plaats in beslag dit systeem, maar het is zeker overzichtelijker! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
eva1986 Geplaatst: 18 november 2012 Delen Geplaatst: 18 november 2012 Wij eten zelden uit blik... Zolang het kan eten wij lekker vers. Ik heb alles per half jaar georganiseerd. Dus THT eerste helft 2014 en tweede helft 2014. En zo ook voor 2015 en één stuk voor 2016, want daar heb ik niet zoveel van... Maar ik ga er van uit dat alles in blik en pot veel langer mee gaat dan de THT dus eigenlijk is het gewoon meer om het straks makkelijker na te kijken allemaal. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Bunkerprepper Geplaatst: 18 november 2012 Delen Geplaatst: 18 november 2012 Leuk ding! Neemt inderdaad wel wat plek im beslag, maar toch een leuk ding! Bunkerprepper -... ..- -. -.- . .-. .--. .-. . .--. .--. . .-. Methods are many, principles are few; Methods always change, priciples never do. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Davena Geplaatst: 18 november 2012 Delen Geplaatst: 18 november 2012 Wij eten zelden uit blik... Zolang het kan eten wij lekker vers. Ik heb alles per half jaar georganiseerd. Dus THT eerste helft 2014 en tweede helft 2014. En zo ook voor 2015 en één stuk voor 2016, want daar heb ik niet zoveel van... Maar ik ga er van uit dat alles in blik en pot veel langer mee gaat dan de THT dus eigenlijk is het gewoon meer om het straks makkelijker na te kijken allemaal. Wij eten idd ook weinig uit blik, maar af en toe voor de snelle hap... Goede tip om het op half jaar te gaan sorteren, ga ik ook doen, thnx! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bandoeng Geplaatst: 18 november 2012 Delen Geplaatst: 18 november 2012 @Arisaka: Bedankt voor de links, top We moeten ook ruimte maken. ik denk in eens aan een vrouw (doomsday prepper) die in de buurt van Yellowstone woont. Ze prept stiekum als de man van huis is en propt alle vrije gaten met etenswaren zelfs de deur met zakjes soep. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arisaka Geplaatst: 18 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 18 november 2012 Die heb ik ook gezien Vooral onder het bed had ze aardig wat liggen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.