Gast Heksenboot Geplaatst: 1 november 2012 Delen Geplaatst: 1 november 2012 Zelfvoorzienend: http://www.ndsm.nl/gebouw/gewoonboot/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vantazzy Geplaatst: 1 november 2012 Delen Geplaatst: 1 november 2012 De ideale BOL-boot om heel veel preppers te laten huisvesten: http://www.traveldailymedia.com/wp-content/uploads/Queen-of-the-Mississippi.jpg Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 1 november 2012 Delen Geplaatst: 1 november 2012 En iedereen maar hard fietsen want de stroom is uitgevallen... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vantazzy Geplaatst: 1 november 2012 Delen Geplaatst: 1 november 2012 En iedereen maar hard fietsen want de stroom is uitgevallen... Ja je moet er wel wat voor over hebben he! En met zoveel man, leggen ze kilometers af... Iemand nog met een zweepje slaan... lol Nee we willen zelfstandig zijn en niet weer terug in een slavernij... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 2 november 2012 Delen Geplaatst: 2 november 2012 Ja je moet er wel wat voor over hebben he! En met zoveel man, leggen ze kilometers af... Iemand nog met een zweepje slaan... lol Nee we willen zelfstandig zijn en niet weer terug in een slavernij... Dat zou mooi zijn. De slavernij is nog niet voorbij. Bij echt doomsday SHTF kunnen er makkelijk slaven-verzamelaars opstaan. Het zou me niks verbazen als er nu hier mensen zijn die uitkijken naar het einde van de wereld zoals we die kennen. Maar die woonboot hebben ze echt zelfvoorzienend gekregen. Leerzaam. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 9 oktober 2015 Delen Geplaatst: 9 oktober 2015 Blowboot. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Toef Geplaatst: 9 oktober 2015 Delen Geplaatst: 9 oktober 2015 Vreetboot Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vempain Geplaatst: 9 oktober 2015 Delen Geplaatst: 9 oktober 2015 Door @FincaInSpanje en @Toef was ik toch wel beniewd wat voor bijzondere boten er waren en je kan het niet gek genoeg bedenken of er bestaat wel zoiets. Maar vond het in de jaren 90 ook altijd erg leuk en interessant om te zien wat voor bouwwerken ze wisten te maken met ter land, ter zee en in de lucht. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 10 oktober 2015 Delen Geplaatst: 10 oktober 2015 Door @FincaInSpanje en @Toef was ik toch wel beniewd wat voor bijzondere boten er waren en je kan het niet gek genoeg bedenken of er bestaat wel zoiets. Maar vond het in de jaren 90 ook altijd erg leuk en interessant om te zien wat voor bouwwerken ze wisten te maken met ter land, ter zee en in de lucht. De opa van mijn vrouw was kapitein en wat die man zelf kon bouwen, noem het maar op. Die kocht een bootje van 13 meter (oude kaasschuit) en maakte er zelf 5 meter tussen, volledig in balans, een nieuwe opbouw erop allemaal handwerk. En toen ik de foto van Toef zag dacht ik meteen aan een schuit waar hij van de ene helft een bar heeft gemaakt en de andere helft een BBQ. Jammer dat ik er geen pixies meer van heb. Mijn schoonvader (vroeguh ook gevaren) bouwde zelf 5 boten\jachten, waarvan de laatste samen met mij. Uiteraard was ik het hulpje. Veel werk, alles maatwerk en handwerk. kilometers leidingen, kabels en dergelijke, 12\24v, 230v noem maar op. Lang heb ik gedacht een schip als BOL\BOV te gebruiken en het had niet veel gescheeld of we hadden erop gewoond destijds. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bla Bla Geplaatst: 10 oktober 2015 Delen Geplaatst: 10 oktober 2015 En iedereen vergeet de belangrijkste boot van allemaal: https://www.bing.com/images/search?q=pakjesboot+12&view=detailv2&&id=7146B27813A4E079C914C9C76A9CD7AB5772EDF5&selectedIndex=6&ccid=IsJjF84h&simid=608038404872211681&thid=OIP.M22c26317ce21b5296db5d8fd35e34536o0&ajaxhist=0 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 10 oktober 2015 Delen Geplaatst: 10 oktober 2015 En iedereen vergeet de belangrijkste boot van allemaal: https://www.bing.com/images/search?q=pakjesboot+12&view=detailv2&&id=7146B27813A4E079C914C9C76A9CD7AB5772EDF5&selectedIndex=6&ccid=IsJjF84h&simid=608038404872211681&thid=OIP.M22c26317ce21b5296db5d8fd35e34536o0&ajaxhist=0 Ik weet wie daar nu op woont. Maar dat is geheim. OPSEC en zo, je weet wel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bla Bla Geplaatst: 10 oktober 2015 Delen Geplaatst: 10 oktober 2015 Ik weet wie daar nu op woont. Maar dat is geheim. OPSEC en zo, je weet wel. Over 35 dagen komen wij hierachter...spannend Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 10 oktober 2015 Delen Geplaatst: 10 oktober 2015 Er is nog een nl. Bootje dat voor zeebrugge ligt . Pech boot Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bla Bla Geplaatst: 10 oktober 2015 Delen Geplaatst: 10 oktober 2015 Er is nog een nl. Bootje dat voor zeebrugge ligt . Pech boot Gelukkig is dat geen pakjesboot. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast tom666 Geplaatst: 10 oktober 2015 Delen Geplaatst: 10 oktober 2015 Dat bootje is geen NL meer nu maar een BE. De reder hoeft zijn boot niet meer dus België (wij dus die de belastingen betalen ) draaien op voor de kosten. Zouden hem beter terug naar Nederlandse wateren slepen en daar laten voor wat het is nondedju. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.