Ga naar inhoud
GENEGEERD

Blikopener

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Geplaatst:

Een Victorinox Multitool / zakmes is momenteel in de airmilesshop te verkrijgen voor 3100 airmiles.....heb em ook net besteld, weet anders toch niet wat ik met die punten moet

Geplaatst:
Een Victorinox Multitool / zakmes is momenteel in de airmilesshop te verkrijgen voor 3100 airmiles.....heb em ook net besteld, weet anders toch niet wat ik met die punten moet

Oei oei .... Een airmilespas?

:-)

Geplaatst:

Hahaha tja Advivo.....maar nu komt ie toch weer eens van pas :rolleyes: Jaja ik weet het big brother is watching you etc.... maar gelukkig ben ik nog niet helemaal paranoide, slechts een beetje gestoord ;)

Geplaatst:

Hallo Ik mn victorinox binnen, Maar t valt tegen op er een bilk mee open te krijgen.. Misschien doe Ik iets verkeerd. Is er mischien iemand die er een filmpje mee kan maken hoe je er een bilk mee opent?

Alvast mijn dank

Geplaatst:

Ik heb die van de action, een hele simpele. Heb er 4 gekocht, omdat ze niks kosten, als als ik zonder kom te zitten dan heb ik niets meer aan mn eten...

Ook als je lipje aan je blik afbreekt, vind ik het makkelijk om hem toch nog te kunnen openen! ;)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...