Cyberbeer Geplaatst: 1 november 2012 Delen Geplaatst: 1 november 2012 Ik zelf heb ook een blikopener in mijn Bug Out Bag(altijd handig). Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
astr72 Geplaatst: 1 november 2012 Delen Geplaatst: 1 november 2012 Een Victorinox Multitool / zakmes is momenteel in de airmilesshop te verkrijgen voor 3100 airmiles.....heb em ook net besteld, weet anders toch niet wat ik met die punten moet Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Advivo Geplaatst: 1 november 2012 Delen Geplaatst: 1 november 2012 Een Victorinox Multitool / zakmes is momenteel in de airmilesshop te verkrijgen voor 3100 airmiles.....heb em ook net besteld, weet anders toch niet wat ik met die punten moet Oei oei .... Een airmilespas? :-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
astr72 Geplaatst: 1 november 2012 Delen Geplaatst: 1 november 2012 Hahaha tja Advivo.....maar nu komt ie toch weer eens van pas Jaja ik weet het big brother is watching you etc.... maar gelukkig ben ik nog niet helemaal paranoide, slechts een beetje gestoord Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J4ff4 Geplaatst: 2 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 2 november 2012 Hallo Ik mn victorinox binnen, Maar t valt tegen op er een bilk mee open te krijgen.. Misschien doe Ik iets verkeerd. Is er mischien iemand die er een filmpje mee kan maken hoe je er een bilk mee opent? Alvast mijn dank Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rothbard Geplaatst: 2 november 2012 Delen Geplaatst: 2 november 2012 @J4ff4: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J4ff4 Geplaatst: 2 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 2 november 2012 Zeer duidelijk bedankt!! Rothbard Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
eva1986 Geplaatst: 2 november 2012 Delen Geplaatst: 2 november 2012 Ik heb die van de action, een hele simpele. Heb er 4 gekocht, omdat ze niks kosten, als als ik zonder kom te zitten dan heb ik niets meer aan mn eten... Ook als je lipje aan je blik afbreekt, vind ik het makkelijk om hem toch nog te kunnen openen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Redje Geplaatst: 3 november 2012 Delen Geplaatst: 3 november 2012 Met een stevig mes krijg je ook elk blik open in een noodgeval je prikt gaatjes rondom in de deksel daarna de gaatjes breder maken en open is je blik . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.