Sep Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden Vaccinatie en besmetting bij Kippen en Hanen. Ik heb zelf ongevaccineerde kippen en hanen. Dit ivm mrna besmetting en andere rotzooi die niet in onze natuur thuis hoort. Ik noem het zelf project Ark van Noach. Het redden van ons vee en voedsel. Deze ongeschonden dieren zijn goud waard. Ik moet echter opruimen , heb niet veel plek en biedt 6 hanen aan. Goud voor de liefhebber , biedt ik GRATIS aan ....... ( niet voor de slacht ) EMAIL - als je interesse hebt - Limburg ( Nederland ) Dit is echt een aspect dat we in acht moeten nemen. Onze veestapel staat op het spel. Alleen al door de PFAS ( hoax ) , zogenaamde ziektes ( hoax ) , en de voedermaffia ( waarom leggen de kippen geen eitjes meer ) We moeten redden wat er te redden valt ...... Quote
Roel Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden Nou Sep. succes met de haantjes. Ik woon in het noorden dus dat gaat het niet worden. En ik heb al een toom ongevaccineerde kipjes plus haan. En dus zouden die van jouw alsnog in de pan worden gehakt. 🤣 Ik hoop dat je een liefhebber vindt. 👍 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.