Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

@Belsezar ik woon 20 km van de grens met België 😊. Ik kwam als kind met mijn vader al in die wapenwinkels.  En vanaf mijn twaalf gingen wij met vriendjes op de fiets er vuurwerk halen. Dus dat was mij wel bekend .   Destijds ging er ook veel “van onder de toonbank”  😉.  

En ik denk dat jij zelf niet eens alles hebt gezien. Want met mijn pa gingen we altijd naar opkamer en achterkamertjes.  Ik denk dat als je nog eens terug gaat en je je als geïnteresseerde voordoet voor een jachtgeweer oid , dat er  nog een hele legale wapen wereld er voor je open gaat . Die zijn wel allemaal vergunningsplichtig …. naja ofwel jacht verlof enz .  In de winkel zelf  ligt alleen maar airsoft volgens mij. 

Dank u voor het delen van de reden waarom jij jezelf bent gaan bewapenen .  Maar toch is dat nooit een Nederlandse trend geweest,. Heb jij dat van buitenlandse prepper sites ?

btw als ik in de Randstad zoals Rotterdam zou wonen , had ik voor heel mijn gezin van die pistolen gekocht 😁

@JJ&A ik had er ook over gehoord ,  maar zoals ik het begrepen had zou er een pepperspray speciaal voor de Nederlandse markt geproduceerd gaan worden .  Net als met die gas pistolen.

Dat zou dan betekenen dat pepperspray niet legaal wordt. Maar dat er een legale versie op de markt komt. 

Voorbereid op noodsituaties: bekijk de noodpakketen Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Geplaatst:

Hoi met Jana

Is het zo dat je in Nederland zo'n geweer mag hebben?

Luchtbuks geweer... een vriend van mij heeft het in huis en elke keer bekruipt me een eng gevoel.. 

• Leuk 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...