Roely Geplaatst: gisteren om 07:53 Geplaatst: gisteren om 07:53 Hee allemaal ik zie hier steeds meer mensen met een hond voorbij komen. Ik hoor echter niemand over over een lasten tuigje of een tactisch rugzakje voor de hond. Een gemiddelde hond is prima in staat om wat last mee te dragen , al is het maar zijn eigen voer of iets. Ik weet in elk geval dat in oorlog en rampscenario’s vaak nog honden ingezet worden voor transport van goederen . en vroeger was bv ook een hondenkar heel normaal. Anyway ik wilde dit even hernieuwd onder de aandacht brengen aan al die honden bezitters hier. 2 Quote
JJ&A Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden Verschillende filmpje over de rugzakjes voor honden en hoe ze er mee lopen (1) tactisch rugzakje voor de hond - YouTube: https://www.youtube.com/results?search_query=+tactisch+rugzakje+voor+de+hond Quote
drempler Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Een hond kan inderdaad prima een paar kilo dragen (praat ik wel over een hond en niet over een veredelde kat). Iemand in mijn familie vente eerder met peteroleum met een honde kar dat waren wel hele andere honden, die aardig wat meer kilotjes konden trekken dan de gemiddelde luie huis hond. De hond leren wennen aan een rugzakje is ook belangerijk. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.